تصفیه آب در نیروگاه نکاء در ۱۸ اسلاید قابل ویرایش

تصفیه آب در نیروگاه نکاء در ۱۸ اسلاید قابل ویرایش
نوع فایل
ppt
حجم فایل
232kb
نویسنده
دسته بندی
4,000 تومان

کاربران گرامی ،این فایل حاوی مطالعه پاورپوینت تصفیه آب در نیروگاه نکاء در ۱۸ اسلاید قابل ویرایش می باشد که پس از پرداخت آنلاین ،میتوانید این محصول را دریافت و دانلود نمایید.

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت تصفیه آب در نیروگاه نکاء در ۱۸ اسلاید قابل ویرایش، بخشی از متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .

محتوای اسلاید ۲

مقدمه

انرژی الکتریکی, یکی از بهترین صورت های انرژی است که بشر به آن دست پیدا کرده است. نیروگاه نکا از ۴ واحد بخاری MW 440 و۲ واحدگازیMW 5/137 و در مجموع باظرفیت اسمی MW 2035 در شمال کشور و در شهر نکا در کنار سواحل دریای خزر احداث شده است. در نیروگاه بخاری که صور مختلف انرژی به انرژی الکتریکی تبدیل می شوند، آب نقش اساسی دارد .مهمترین خصوصیتی که آب باید داشته باشد، کیفیت وخلوص آب است،که رساندن آب به کیفیت مورد نظر در حیطه کارهای مهندس شیمی می باشد .

محتوای اسلاید ۱۱

C.P.P(تصفیه خانه بین راهی)

سی پی پی خلاصه شده کندانست پلشینگ پلنت می باشد که (تصفیه خانه بین راهی) نام دارد. وقتی بخار از توربین فشار ضعیف به کندانسور رفته و در برخورد با لوله هایی که درون ﺁنها ﺁب سرد دریا در جریان می باشد, بخار ﺁب تبدیل به ﺁب کندانسه شده و چون در این سیکل ئیدرازین, ﺁمونیاک, سولفات و کلرور ها و همچنین نشتی احتمالی کندانسور باعث نفوذ ﺁب دریا به ﺁب کندانسه گردیده کنداکتویته این ﺁب برگشتی را بالا برده که از حد مجاز زیادتر می باشد و این ﺁب مجددا در سیکل قرار می گیرد.

در نیروگاه نکا  برای هر واحد یک سیستم تصفیه بین راهی (c.p.p) در نظر گرفته شده است .هر یک از این  واحد های c.p.p از دو دستگاه کارتریج فیلتر و دو دستگاه فیلتر های میکسبد (ستون مخلوط رزینهای آنیونی وکاتیونی) تشکیل شده است که معمولا دو کارتریج فیلتر با یک ستون مخلوط در مدار قرار می گیرند.اگر شرایط شیمیائی آب ورودی به c.p.p خوب باشد، می توان حتی ستون مخلوط را از مدار خارج نمود. C.P.P از دو فیلتر مکانیکی به نام کارتریج فیلتر و دو فیلتر شیمیایی به نام میکسبد فیلتر تشکیل شده است.

محتوای اسلاید ۱۷

مزایای استفاده از میکسد بد:

.۱قدرت تصفیه بالای آب

.۲کاربری و راهبری آسان

.۳امکان طراحی برای تمام دبی های مختلف

.۴حجم کم در مقایسه با سایر سیستم های تصفیه

.۵کارکرد خوب در محدوده ی زیادی از املاح آب

.۶حذف املاح شامل کاتیون و آنیون

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید