تغذیه در بحران با فرمت پاورپوینت

تغذیه در بحران با فرمت پاورپوینت
نوع فایل
ppt
حجم فایل
618KB
نویسنده
دسته بندی
4,600 تومان

کاربران گرامی ،محصول مورد نظر شامل پاورپوینت تغذیه در بحران با فرمت pptx در حجم ۳۲ اسلاید قابل ویرایش می باشد که پس از پرداخت آنلاین،می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمایید.

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت تغذیه در بحران ،بخشی از متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .

محتوای اسلاید ۲

مقدمه

کشور ایران یکی از ده کشور بلاخیز دنیا شناخته شده است و حوادث طبیعی و بحرانهای ناشی از آن جان و مال تعداد زیادی از افراد جامعه و مردم را تهدید می کند.یکی از مشکلات همزمان ناشی از بلاهای طبیعی، کمبود یا فقدان مواد غذایی سالم و مورد اطمینان و بالطبع اثرات سوء ناشی از استفاده از آن شامل سوءتغذیه و کاهش قدرت ایمنی جمعیت در معرض بحران در اثر کم غذایی و احتمال افزایش مرگ ومیر می باشد.گروههای آسیب پذیر که بیشتر در معرض خطر قرار دارند شامل مادران باردار،مادران شیرده و کودکان زیر ۵سال و سالمندان می باشد.

در مدیریت بحران درکنار امداد و نجات و اسکان و فراهم نمودن امکانات بهداشتی برای جلوگیری ازشیوع بیماریهای واگیر توجه به کمیت و کیفیت مواد غذایی از اهمیت بیشتری برخوردار است.مدیریت امداد رسانی باید با تهیه و تدارک بسته های مواد غذایی در مراحل اولیه و توزیع آن دربین جمعیت ،خطر بروز مسمومیتهای مواد غذایی ،گرسنگی ، کمبود مواد غذایی و سوء تغذیه و اپیدمی بیماریها را در جمعیت بحران دیده بکاهد.

محتوای اسلاید ۲۲

گروههای آسیب پذیر و در معرض خطر شامل:

کودکان زیر ۵ سال،مادران شیرده و باردار و سالمندان و معلولین و…می باشند.

نوزادان زیر ۶ سال:

انحصاراً با شیرمادر تغذیه می شوند و درموارد استثنایی لازم است شیرخشک جایگزین شود که براساس سن کودک تهیه و توزیع می شود و در اینگونه موارد برای پیشگیری ازشیوع بیماریهای کودکان مانند اسهال،مادران باید آموزشهای لازم را از طریق ادارات زیربط ببینند.

کودکان ۱۲-۶ ماهه(سبدغذایی مکمل):

علاوه بر شیرمادر باید غذای تکمیلی طبق سبدغذایی پیشنهادی در صفحات قبل را دریافت نمایند که نحوه شروع غذای کمکی و آزمایش غذاهای مختلف بر اساس دستورالعملهای وزارت بهداشت خواهد بود.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید