تهیه و کاربرد مواد آموزشی در تربیت بدنی رشته بدمینتون

تهیه و کاربرد مواد آموزشی در تربیت بدنی رشته بدمینتون
نوع فایل
word+ppt
حجم فایل
7mb
نویسنده
دسته بندی
6,900 تومان

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل ، پاورپوینت درس تهیه و کاربرد مواد آموزشی در تربیت بدنی با موضوع : رشته بدمینتون ویرایش سال ۹۹ می باشد که در قالب ppt در ۳۰ اسلاید و با فرمت ورد در ۴ صفحه تهیه و تدوین شده و هم اکنون آماده دانلود می باشد .امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد . در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از وبسایت ما با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

فهرست و عناوین پاورپوینت :

تاریخچه

ادوات و تجهیزات

زمین بازی بدمینتون

شرح بازی

انواع بازی بر اساس تعداد و جنسیت

شروع بازی

قواید بازی

نحوه گرفتن راکت بدمینتون

..

بخشی از متن :

تاریخچه

(به انگلیسی: Badminton) امروزی از  ریشه بازی بدمینتون کشور هندوستان آغاز شده‌است، از بازی‌ای که آن‌ها به نام «Poona» انجام می‌دادند. این بازی که رقابتی زیبا در هند بود توسط افسران ارتش انگلستان، از هندوستان به کشورشان انتقال داده شد
یک «دوک انگلیسی» رسماً این بازی را به انگلستان معرفی کرد. در سال ۱۸۷۳، با برگزاری یک مهمانی در محل زندگی خود (Badminton) ترتیب برگزاری بازی «پونا» را داد و این بازی از همان‌جا توجه سایرین را جلب کرد و میان طبقه مرفه جامعه انگلستان شناخته شد و از آنجا گسترش یافت. آن‌ها بازی جدید را به نام محل زندگی دوک «بدمینتون» نامیدند.

ادوات و تجهیزات

لباس:

بدمینتون شامل دایره ی وسیعی از حرکات است و می تواند بازی بسیار پرتحرکی باشد . از این رو ، لباس این بازی باید راحت باشد و به بازیکن آزادی حرکت بدهد . امروزه لباس های ورزشی فراوان و ارزانی وجود دارند . مثلا‌ شورت های فوتبال و تی شرت ها برای این ورزش مناسب اند . گرمکن برای گرم کردن سریع بدن پیش از بازی مناسب است . کفش: بازی بدمینتون در هنگام شروع حرکات ، توقف کردن ، تغییر مسیر دادن ، پریدن و فرود آمدن ، نیازمند سرعت حرکات پا است . با پیشرفت بازیکنان ، آنان در می یابند که پا ها و زانو هایشان ممکن است آسیب ببیند ، مگر آن که کفشی پوشیده باشند که اصطکاک مناسب با سطح زمین را تامین کند و از شوک ضربه در هنگام برخورد پا به زمین ، بکاهد . به بازیکنان پیشنهاد می شود که جوراب راحت و مناسب بپوشند و کفشی بخرند که خوب از پای آنان حفاظت کند و اجازه دهد تسلط خوبی بر زمین داشته باشند .

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.