پاورپوینت تهیه و کاربرد مواد آموزشی در تربیت بدنی

پاورپوینت تهیه و کاربرد مواد آموزشی در تربیت بدنی
نوع فایل
word+ppt
حجم فایل
4mb
نویسنده
دسته بندی
80,000 تومان 6,500 تومان٪92 تخفیف

پاورپوینت تهیه و کاربرد مواد آموزشی در تربیت بدنی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت درس تهیه و کاربرد مواد آموزشی در تربیت بدنی با موضوع : رشته ورزشی هندبال می باشد که در قالب ppt در ۱۶ اسلاید تهیه و تدوین شده و هم اکنون آماده دانلود می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

فهرست و عناوین پاورپوینت تهیه و کاربرد مواد آموزشی در تربیت بدنی:

– تاریخچه هندبال
– تجهیزات
– کلیات هندبال
– قوانین بازی
– انواع شوت
– شرح وظایف بازیکنان
– تیم داوری

تاریخچه هندبال در جهان:

طبیعی است که انسان مهارتهای دست را بیشتر از مهارتهای پا به نمایش می گذارد. گروهی هندبال را مثل ورزشهایی چون بوکس – کشتی و دو از رشته ها ی سنتی المپیک می دانند. «هومر» شاعر و مورخ یونانی در اثر خود«اودیسه» از ورزش هندبال بنام «اورانیا » یاد کرده است. در مقبره ای مربوط به سال ۶۰۰ ق. م در شهرک تاریخی «دیپلون» نزدیک به آتن جملاتی درمورد توپ بازی با دست به چشم می خورد. در کاوش های باستانشناسی در تمدن های اولیه که در کرانه های رود نیل انجام گرفته نشان می دهد بازیهای توپی منحصراً با دست انجام می شده.

در قرن سیزدهم میلادی این بازی بنام « کچ بال » شهرت داشته و مسابقات آن بین شوالیه ها متداول بوده است اما به نظر می رسد که این بازیها که با توپ و توسط دست انجام می شده با هندبال کنونی متفاوت بوده. بطور کلی در توسعه و تعمیم هندبال بشکل کنونی سه کشور آلمان – دانمارک – چکسلواکی نقش مهمی داشته اند. درکشور دانمارک آقای «هولگرنیلسن» که یک معلم ورزش بود هندبال ابتکاری خود را به جامعه معرفی کرد بطوریکه توسعه این ورزش درکشور دانمارک باعث شد در سال ۱۹۵۴ پنجاهمین سالگرد تشکیل فدراسیون خود را جشن بگیرند. این ورزش بصورت بگیرند. این و رزش بصورت ۷ نفره بازی می شد ولی طبق اطلاعات موجود این بازی شبیه هندبال کنونی نبوده است. نفره بازی می شد ولی طبق اطلاعات موجود این بازی شبیه هندبال کنونی نبوده است. در کشور آلمان یک معلم ورزش زن بنام «ماکس هایزر» در شهر برلین تیم هندبال دختران را تشکیل داد. دو سال بعد آقای « دکتر کارل شلنز» هندبال دیگری را ابداع کرد و مقررات ویژه ای برای آن نوشت ….

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.