توسعه اقتصاد انگلستان با فرمت ppt

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
451kb
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

دانشجویان و کاربران گرامی، محتوای این فایل با کیفیت ترین و جامع ترین تحقیق پاورپوینت درس توسعه اقتصادی و برنامه ریزی با موضوع : توسعه اقتصاد انگلستان با فرمت ppt در ۱۰ اسلاید قابل ویرایش می باشد. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

فهرست و عناوین :

آشنایی با کشور انگلیس

اقتصاد انگلیس

تولید ناخالص داخلی GDP

رشد GDP انگلستان

بخش های مهم اقتصادی کشور انگلیس

واحد پول انگلیس

نمودار اقتصاد کشور انگلیس

میزان افزایش شاخص GDP سالانه انگلیس

کاهش هزینه های مصرف کننده انگلیس

بخشی از متن :

محتوای اسلاید ۴

اقتصاد انگلستان

شور انگلستان یکی از کشورهای توسعه یافته اقتصادی در جهان و از نخستین کشورهای صنعتی در قرن ۱۹ به شمارمی آید. انگلستان با اجرای سیاست های تجاری مکتب لیبرالیسم تا اواخر قرن ۱۹ میلادی توانست در راس کشورهای پیشرو صنعتی و تجاری دنیا قرار گیرد. انگلیس توانست با حمایت از صنایع و تولیدات داخلی بعد از انقلاب صنعتی، اقتصادش را در زمره بهترین اقتصاد دنیا و قدرت اول کشورهای صنعتی در جهان معرفی کند.

از مهمترین صنایع موثر در اقتصاد کشور انگلیس می توان به صنایع آهن آلات و فولاد، وسایل مهندسی، منسوجات، کشاورزی و ….. اشاره کرد. پیشرفت روزافزون انگلیس در صنایع مهم و بزرگ دنیا باعث شد که به قدرتمندترین کشورها در جهان مبدل شود…

محتوای اسلاید ۸

واحد پول انگلستان

واحد پول کشور انگلیس ، Pound Sterling(پوند استرلینگ) است. سکه هایی که در کشور انگلیس همگی به شکل واحد و یکدستی است، در بانک مرکزی کشور انگلیس Bank of England تولید می شود. پوند انگلیس سومین ارز جهان پس از دلار آمریکا و یورو اتحادیه اروپا محسوب می شود و از ارزشمندترین ارزهای جهانی بعد از دینار کویت، دینار بحرین، لاتس لتونی و ریال عمان به حساب می آید.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.