پاورپوینت مدیریت و تشکیلات کارگاهی با موضوع مشاور

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
8,000 تومان 5,900 تومان٪26 تخفیف

دانشجویان و کاربران گرامی ،محصول مورد نظر پاورپوینت ارائه ی درس : مدیریت و تشکیلات کارگاهی با موضوع: مشاور می باشد که با فرمت ppt در ۲۴ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت مدیریت و تشکیلات کارگاهی با موضوع مشاور

 تعریف مهندس مشاور:

مهندسان مشاور یا مجموعه ای از مهندسان رشته های مختلف دیگر فرادی هستند که با تکیه برعلم و دانش و تجربه خودشان در شاخه مهندسی به مشاوره به افراد می پردازد.به اصطلاح مهندس مشاور می گویند.
مهندسان مشاور نوعی اهرم علمی و فنی هستند که می توانند با تجهیز خود به علم روز و ایجاد هسته های تخصصی و ارتباط نزدیک با سازندگی داخلی در زمینه های مختلف احداث و بهروری در ارائه خدمات موفق برای طراح و سرمایه گذار نقش اساسی ایفا کرد.

انواع خدمات مشاوررا میتوان ایگونه شرح داد.

خدمات مشاوره ای :

این خدمات شامل مشاوره به صورت مستمر و یا مشاوره برای پروژه های خاص یا مسائل خاص می باشد خدمات ممکن است مربوط به مدیریت تولید بازرسی و یا کنترل کیفیت باشد .

خدمات مطالعات مقدماتی سرمایه گذاری:

مطالعات مقدماتی سرمایه گذاری به برسی های گفته می شود که معمولا بقدم بر انجام کارهای اجرایی پروژه های صورت میگیرد.

الف)تثبیت سیاست های سرمایه گذاری و سیاست کاری و مطالعاتی امکان سنجی که شامل برسی مسائل اقتصادی برسی منابع اصل تامین مالی

ب)تعیین امکانات اجرای پروژه های خاص که شامل طراحی پروژه انتخاب سایت و دسته بندی کارهای اجرای پروژه های خاص و تجزیه و تحلیل های مقدماتی

ج)تعیین تغییر در سایت های بهره برداری و تاسیسات لازم برای اجرای موفغیت امیز یا عملکرد سرمایه گذاری پروژه ها که شامل مطالعات مربوط به ماشین الات سیاست های انظباطی  سیستم های حسابداری و مدیریت و منابع نیرو می باشد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.