جامع ترین تحقیق درس پژوهش و توسعه حرفه ای ۱

جامع ترین تحقیق درس پژوهش و توسعه حرفه ای ۱
نوع فایل
pdf+WORD
حجم فایل
4mb
نویسنده
دسته بندی
20,000 تومان 12,000 تومان٪40 تخفیف

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود جامع ترین مقالات و تحقیق درس پژوهش و توسعه حرفه ای ۱ دانشگاه فرهنگیان با موضوع : تعلیم و تربیت می باشد که با فرمت pdf و word تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

فهرست و متن یکی از مقالات:

مقدمه

تعلیم و تربیت از دید گاه روانشناسی

 تعلیم و تربیت از دید گاه صاحب نظران

 موضوع تعلیم وتربیت

رابطه ی تعلیم و تربیت

 انواع تعلیم وتربیت

موانع تعلیم و تربیت صحیح

راه حل هایی برای مقابله با موانع تعلیم و تربیت

تعلیم وتربیت چه چیز نیست ؟

شناخت هدف های اساسی تعلیم و تربیت در حیطه حرفه ی معلمی

 منابع

جامع ترین تحقیق درس پژوهش و توسعه حرفه ای ۱

مقدمه:

برای هریک از ما چه در جایگاه یک انسان به طور اعم و چه در جایگاه یک معلم به طور اخص،همیشه این پرسش مطرح است که “تربیت چیست؟”هریک از ما نیز ممکن است برای این پرسش پاسخی داشته باشیم.اما وقتی فردی درباره پاسخ ها در این مورد کنجکاوی کند و پرسشی از محققان به عمل آورد،آن وقت متوجه می شود پاسخی که به این پرسش ارائه شده است هم چنان هم دقیق نبوده است.بنابراین قبل از هر اقدامی باید با عناصر،اصول،محتوا و اهداف تربیت آشنا شویم تا به تعریف دقیق تربیت دست یابیم.

تعریف در لغت یعنی شناساندن؛منظور این است که پدیده یا امری یا شیئ را به طور جامع به دیگران بشناسانیم.طوری که گوینده و شنونده یا نویسنده و خواننده دارای درک مشترکی از آن شوند.بنابراین برای این کار ما ناچار باید از کلمات و عبارات مناسب استفاده کنیم.آن ها را طوری با هم ترکیب کنیم که دقیقا ما را به شناسایی مشترک راهنمایی کند.اگر در انتخابات کلمات و ترکیب آن ها دقت نشوند و مفاهیم به درستی مشخص و درک نگردند مسلما تفاهم موردانتظار حاصل نخواهد شد.وقتی اشیاء،امور و پدیده ها را تعریف می کنیم ویژگی ها یا خصایص،رفتارها،آثار و علائم آن ها را که موجب تمایزشان از سایرین می شوند بیان می کنیم.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.