جامع ترین جزوه بانکداری داخلی ۱ با فرمت word

جامع ترین جزوه بانکداری داخلی ۱ با فرمت word
نوع فایل
word
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
8,000 تومان 5,000 تومان٪38 تخفیف

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل ، باکیفیت ترین و جامع ترین جزوه بانکداری داخلی ۱ بصورت تایپ شده ویرایش جدید می باشد که در قالب word تهیه و تدوین شده و هم اکنون آماده دانلود می باشد .امید است که سودمند بود و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد . در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از وبسایت ما با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

بخشی از متن جامع ترین جزوه بانکداری داخلی ۱ :

اصول در گردش 

حجم پول در گردش :میزان قدرت خریدی ک مردم در واحد معینی از زمان در اختیار دارند و مجموع پول های در دست مردم و موجودی کلی حساب های دیداری بانک ها است.

سرعت گردش پول:میزان دفعاتی که با یک واحد پول در یک زمان معین ومحدود داد و ستد انجام میشود.اگر سرعت گردش پایین باشد قدرت و توانایی پول پایین می آید زیرا،پول در دست مردم زیاد بوده ولی دفعاتی ک با آن خرید میکنند پایین است.

نقدینگی در بانک :

ذخایری که بانک ها بصورت نقد نزد خود نگه میدارند تا از آن محل پاسخگوی خواسته های پولی سرمایه گذاران است.به صورت دیگر تابع نسبتی از مجموعه سپرده های دیداری و غیر دیداری اشخاص است ک به صورت نقد در خزانه داری بانک ها یا سهمی از آن در بانک مرکزی است و هدف اصلی کنترل حجم پول در گردش  و جلوگیری از عواقب (افزایش یا کاهش قیمت ها و تامین  خاطر صاحبان سپرده برای اطمینان اعتماد به بانک).

سپرده دیداری:

افراد به محض اراده پول خود را می توانند از بانک دریافت کنند.

سپرده غیردیداری:

باید مراحل قانونی طی شود تا پول دریافت شود.

حساب ذخیره ارزی و صندوق ذخیره ارزی چه تفاوتی دارند؟

حساب ذخیره ارزی الزام ندارد که پول درآن گردش داشته باشد(برداشت)ولی صندوق ذخیره ارزی الزام دارد که  پول در آن جریان داشته باشد (برگشت).حساب پرداختی در بودجه(انتقالی): بدهی ناشی از خرید کالا می باشد به طور مثال کلا انتقال،پرداخت بدهی و برگشت برای کمک به سیل زده گان و کمیته امداد،پرداختی که دولت برای توسعه جایی انجام می دهد .

حساب پرداختی در بودجه(انتقالی):

بدهی ناشی از خرید کالا می باشد به طور مثال کلا انتقال،پرداخت بدهی و برگشت برای کمک به سیل زده گان و کمیته امداد،پرداختی که دولت برای توسعه جایی انجام می دهد

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.