جامع ترین جزوه روش آموزش مونته سوری

جامع ترین جزوه روش آموزش مونته سوری
نوع فایل
pdf
حجم فایل
313kb
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

دانشجویان و کاربران گرامی ، محتوای این فایل با کیفیت ترین و جامع ترین جزوه روش آموزش مونته سوری می باشد که در قالب pdf تهیه و تدوین گردیده است .امید است که سودمند بود و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد . در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از وبسایت ما با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

عناوین جامع ترین جزوه روش آموزش مونته سوری:

تاریخچه

نظریه ها

مفاهیم

مفروضات

کلاس ها

حوزه های کلاس درس

حسی

فرهنگی

دانش

زبان

نشانه ها عبارتند از

ریاضیات

وسایل آموزشی

درس ها

آموزش خانگی خصوصی

ساعات درس

انتقاد کیل پاتریک از مونته سوری

حمایت عینی

از کودکی تا بلوغ

مزایا

بخشی از متن جزوه:

تاریخچه

دکتر ماریا مونته سوری، آنچه را که روش مونته سوری نامیده می شود به عنوان روشی از پایان نامه دانشگاهی خود به رشد عقلانی کودکان با ناتوانی های رشدی وعقلانی گسترش داد .او براساس کار پزشکان فرانسوی جین ایتارد وادوارد سگوین ،محیطی برای بررسی عملی کودکان با ناتوانی های ذهنی وجسمی به وجود آورد.پس از موفقیت در نحوه رفتار با این کودکان ،مطالعه کاربرد روشهایش را در آموزش کودکان بدون ناتوانی های رشدی وعقلانی شروع کرد .

درسال ۱۹۰۶ ،مونته سوری به قدر کافی مشهور شده بود که از او خواسته شد تا سرپرستی یک مهد کودک در منطقه فقیر نشین رم،سان لورنزو،را برعهده بگیرد .اواز این فرصت برای مشاهده فعل وانفعالات کودکان به مواد حسی جذاب برای حواس ،تربیت کردن آنها وتوسعه وسایل جدید که کودکان می توانستندبا آنها کار کند ،استفاده کرد .این رویکرد خود محور،فعل وانفعالی ، وسیله مرکزکه در ان معلم عمدتاً مشاهده می کند در حالیکه کودکان اشیایی را که مخصوصاًبرای آشکار کردن مهارتها وزیر ساخت های ذهنی طراحی شده اند ،انتخاب می کند ویژگی عمده آموزش مونته سوری است .

کتاب “روش مونته سوری “نوشته تیم سلیدن وپاول اپستین این تفکر را آنگونه که در زیر آمده است تعریف می کند :

آموزگاران مونته سوری الگوهای رفتار اکتشافی کودکان را با اعتماد واحترامی ضمنی مشاهده می کنند.آموزگاران معتقدند که یک کودک خودش آگاه خواهد شد وبیشترین نیازهایش رابه منظور بزرگسال شدن دنبال خواهد کرد .

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.