گزارش کارورزی ۱ رشته آموزش دبیری زبان و ادبیات فارسی

گزارش کارورزی ۱ رشته آموزش دبیری زبان و ادبیات فارسی
نوع فایل
word
حجم فایل
23mb
نویسنده
دسته بندی
80,000 تومان 6,500 تومان٪92 تخفیف

گزارش کارورزی ۱ رشته آموزش دبیری زبان و ادبیات فارسی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل گزارش کارورزی ۱ رشته آموزش دبیری زبان و ادبیات فارسی با فرمت ورد با قابلیت ویرایش در ۱۱۱ صفحه می باشد که پس از پرداخت آنلاین ،میتوانید این محصول را دریافت و دانلود نمایید. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

فهرست مطالب گزارش کارورزی ۱ رشته دبیری زبان و ادبیات فارسی:

فصل اول

خاطره نویسی ۱

فصل دوم

مسئله شناسی ۱۱

فصل سوم

گزارش فیزیکی مدرسه (استاندارد ها ) ۱۷

فصل چهارم

گزارش ساختار اداری مدرسه ۳۳

فصل پنجم

گزارش تعامل عاطفی مدرسه ۴۳

فصل ششم

گزارش فرایند آموزش در کلاس درس ۵۱

نتیجه گیری ۵۸

پیشگفتار

این اولین گزارشی است که در مورد درس کارورزی با این دید و دقت نظر محدودی که دارم گزارشی می نویسم. انگیزه ی نوشتن گزارش یکی این بود که حالت اجباری داشته و برای پاس کردن این درس همه ی دانشجو معلمان باید این گزارش را تهیه کنند ولی دلیل دیگر که خود نیز به آن تمایل بیشتری دارم این است که گزارش میزان دقت نظر بنده و سایر دانشجو معلمان را به درس کاربردی (کارورزی) نشان می دهد.

در واقع با نوشتن است که دانشجو به استاد خود نشان می دهد که چقدر توانسته است مطالبی را که در ترم های قبل به صورت تئوری یاد گرفته در میدان عمل به اجراء در آورد. از جمله محدودیت هایی که در این گزارش وجود داشت: اضطراب از گرفتن نمره که همچنان نیز وجود دارد، فراوانی مسائل (که نمی توانستم از مهمی آن ها چشم بپوشم)، تاثیر درس های دیگر که با پرداختن به این گزارش از این درس ها عقب می افتادم و موارد دیگر که همه بر این گزارش سایه افکنده است. در این قسمت جا دارد از استاد قاسمی که در نحوه ی نوشتن این گزارش و در پاسخ دادن به سوالات فراوان بنده از هیچ کمکی دریغ نکردند تشکر نماییم و همچنین رفتار و اخلاق مناسب ایشان را سرلوحه ی کار خود قرار دهم.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید