جامع ترین جزوه و پاورپوینت مهندسی رودخانه در ۹۹ اسلاید

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
4mb
نویسنده
دسته بندی
9,800 تومان 5,900 تومان٪40 تخفیف

دانشجویان و کاربران گرامی، محتوای این فایل باکیفیت ترین و جامع ترین جزوه و پاورپوینت مهندسی رودخانه می باشد که با فرمت ppt در ۹۹ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

جامع ترین جزوه و پاورپوینت مهندسی رودخانه:

مهندسی رودخانه شامل تمام مراحل برنامه ریزی، طراحی، و اجرا و بهره برداری از عملیات مختلفی است که به منظور بهبود وضعیت رودخانه در جهت استفاده بهتر از آن اعمال می گردد.

با عمران یک منطقه، تاسیساتی نظیر شبکه آبیاری و زهکشی، سیستم های تولید و انتقال نیرو، راهها، مناطق مسکونی، کارخانه ها و…. احداث خواهد شد این تاسیسات بعلت نیاز مبرم آنها به آب غالباً در مجاورت رودخانه ها ساخته شده و لذا همواره در معرض پیشروی ساحل رودخانه و خطر تخریب قرار دارند. محافظت از این سرمایه ها با صرفه هزینه های اقتصادی متناسب، به توسعه دانش و تکنولوژی مهندسی رودخانه منجر گردیده است.

در کشورهای توسعه یافته مطالعات در این زمینه سابقه ای بیش از شصت سال نداشته و کلاً این قسمت از مطالعات مهندسی آب در دنیا جدیدتر و ناشناخته تر از سایر قسمتها می باشد. مهندسی رودخانه در ایران نیز سابقه چندانی ندارد و بغیر از راه حلهای موضعی و بعضاً موقتی، مطالعات سیستماتیک و اساسی کمتر انجام شده است.

مورفولوژی رودخانه ها:

مورفولوژی رودخانه علم شناخت سیستم رودخانه از نظر شکل و فرم کلی، ابعاد و ویژگی های هندسه- هیدرولیکی، جهت و نیمرخ طولی بستر و نیز روند و مکانیزم تغییرات آن می باشد…

تقسیم بندی رودخانه ها:

رودخانه ها را می توان از دیدگاههای مختلف تقسیم بندی نمود که مهمترین آنها بشرح زیر است:

۱- از نظر سن زمین شناسی

۲- از نظر آزادی تنظیم بستر

۳- از نظر شکل ظاهری

۴- تقسیم بندی رودخانه ها از نظر هیدرولیکی

۵- تقسیم بندی رودخانه ها از نظر پایداری

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.