جامع ترین خلاصه کتاب مدیریت توسعه عباس محمدزاده

جامع ترین خلاصه کتاب مدیریت توسعه عباس محمدزاده
نوع فایل
pdf
حجم فایل
13mb
نویسنده
دسته بندی
7,800 تومان

دانشجویان و کاربران گرامی ، در این بخش باکیفیت ترین و جامع ترین خلاصه کتاب و اسلایدهای مدیریت توسعه عباس محمدزاده بهمراه نمونه سوالات پیام نور با فرمت pdf در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است .امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد . در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از وبسایت ما با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

کتاب مدیریت توسعه عباس محمدزاده شامل مفاهیم مربوط به مدیریت توسعه است، ویژه دانشجویان رشته‌ ی مدیریت دولتی در مقاطع کارشناسی برای درس «مدیریت توسعه» و منبعی کمک درسی «مدیریت توسعه و عمران روستائی» و «بهبود و بازسازی سازمان» تالیف شده است.

فهرست فصول:

فصل اول:

مفاهیم اصلی مدیریت توسعه

فصل دوم:

تحول سازمانی به مثابه استراتژی توسعه

فصل سوم:

استراتژی های تحول سازمانی

فصل چهارم:

الگوهای اقتضایی توسعه در سازمانها

بخشی از جامع ترین خلاصه کتاب مدیریت توسعه عباس محمدزاده:

مقدمه :

همانطور در که درس توسعه اقتصادی اشاره شده است، کشورهای جهان سه به دسته سنتی، درحال توسعه و توسعه یافته طبقه بندی می شوند.

امروزه کشورهای سنتی بسیار می کم باشند، و اغلب کشورهای جهان حرکت از را خود مبداء جامعه سنتی به سمت جامعه توسعه یافته آغاز کرده به که اند این جوامع کشورهای در حال توسعه در یا حال گذار می گویند؛ زیرا درحال از عبور یک مرحله تاریخی به یک مرحله تاریخی دیگر هستند.

هرگونه حرکتی از جامعه سنتی به طرف جامعه مدرن، الزاماً به توسعه یافتگی منتهی نمی تنها .شود حرکت در مسیر صحیح و متناسب با ظرفیت ها و توان یک کشور و استفاده از فرصت های موجود در سطح جهان است که یک کشور به را توسعه می رساند.

تعریف مفاهیم اولیه:

رشد اقتصادی: به عنوان یک پدیده کمی تغییرات در میزان تولید ملّی است که این تغییرات ممکن است مثبت باشد یا منفی اثر در . رشد مثبت اقتصادی، یک کشور قادر خواهد بود نیازهای مصرف کنندگان را بیشتر برآورده نماید و استانداردهای زندگی را ارتقاء بخشد ( مصرف واقعی و کاذب )

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.