پاورپوینت مبانی مدیریت استیفن رابینز ترجمه دکتر اعرابی

پاورپوینت مبانی مدیریت استیفن رابینز ترجمه دکتر اعرابی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
4mb
نویسنده
دسته بندی
7,800 تومان

پاورپوینت مبانی مدیریت استیفن رابینز ترجمه دکتر اعرابی

دانشجویان و کاربران گرامی،در این بخش پاورپوینت و خلاصه کتاب مبانی مدیریت نوشته استیفن پی ، رابینز و دیوید ای ، دی سنزو ترجمه دکتر سید محمد اعرابی و همکاران در ۲۳۳ اسلاید قابل ویرایش آماده دانلود گردیده است که پس از پرداخت آنلاین می توانید این محصول را دانلود و دریافت نمائید.

رئوس مطالب

  • آشنایی با مفهوم مدیریت و سازمان
  • آشنایی با نظریات ارایه شده در حیطه مدیریت و سازمان
  • آشنایی با مبانی برنامه ریزی و انواع برنامه ها
  • آنشایی با روش ها و تکنیک های برنامه ریزی
  • آشنایی با مبانی و روش های تصمیم گیری
  • آشنایی با مفهوم کیفیت و طراحی فرایندهای کار
  • آشنایی با مبانی و اصول طراحی ساختار سازمانی
  • آشنایی با مدیریت منابع انسانی و روش‏های آن
  • آشنایی با اصول و روش‏های مدیریت تغییر
  • آشنایی با مباانی رفتار فردی و گروهی
  • آشنایی با نظریه های انگیزش و پاداش
  • آشنایی با نظریه های رهبری و سرپرستی
  • آشنایی با مفاهیم ارتباطات و مهارت های میان فردی
  • آشنایی با مبانی کنترل

بخشی از متن پاورپوینت مبانی مدیریت استیفن رابینز ترجمه دکتر سید محمد اعرابی:

آشنایی با مفهوم مدیریت و سازمان

چرا باید به مطالعه مدیریت پرداخت؟

همه ما از بهبود نحوه مدیریت سازمانها سود می‌بریم.

زندگی سازمان‏ها با زندگی ما در هم آمیخته است.

وقتی شما از دانشگاه فارغ التحصیل شده و مشغول به کار می شوید یا مدیریت می‌کنید یا بر شما مدیریت می‌کنند.

چگونه مدیریت را مطالعه کنیم؟

قبل از اواسط قرن بیستم دیدگاه‌های متفاوتی از مدیریت پیشنهاد شدند.

نظریه‏ های مدیریت

مکتب کلاسیک ها

­بر تقسیم کار، سلسله مراتب، ساختار منطقی، و نظارت تأکید می کند . شامل:

­نظریه مدیریت علمی: اواخر قرن ۱۹، تیلور

­نظریه فرآیندی مدیریت (اصول گرایان)، مقارن جنگ جهانی اول، فایول

­نظریه بوروکراسی، ماکس وبر

مکتب نئوکلاسیک ها

­بر روابط انسانی در مدیریت تأکید دارد، التون مایو، مطالعات هاثورن (شرکت وسترن الکتریک)

دو چهار چوب مطالعه مدیریت در عصر حاضر عبارتند از:

نگرش سیستمی: سازمان را بصورت مجموعه ای از متغیرهای متعدد داخلی و محیطی توصیف می کند، متغیرهایی که با یکدیگر در ارتباطی متقابل، موثر و پویا قرار دارند.

نگرش اقتضایی: هر سازمانی متفاوت از سازمان دیگر است و برای مدیریت بهتر، باید اقتضائات کلیدی هر سازمان را شناسایی کرد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.