دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی ،محتوای این فایل دانلود باکیفیت ترین و جامع ترین فایل pdf بازاریابی خدمات بانکی می باشد که با فرمت پی دی اف در ۱۲۵ صفحه تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.
فهرست جامع ترین فایل pdf بازاریابی خدمات بانکی:
فصل اول:
مفاهیم پایه در بازاریابی
فصل دوم:
بازاریابی خدمات بانکی
فصل سوم:
مدیریت بازاریابی در بانک
فصل چهارم:
مشتری مداری
فصل پنجم:
تحول در بانکداری ایران
فهرست منابع
مقدمه
جمله بسیار معروفی از ام سی کِنا (McKenna) در زمینه بازاریابی (marketing) وجود دارد: بازاریابی ، همه چیز است و همه چیز بازاریابی است. آیا این جمله کمی اغراق آمیز نیست؟ واقعیت آن است که مدیریت بازاریابی ، دنیای خاص خود را دارد. همین دنیای خاص و گسترده، بسیاری را دچار سردرگمی میکند. گویا تعریف هرکس از بازاریابی با دیگران متفاوت است .
در این فصل قصد داریم به آموزش بازاریابی که یکی از مهیج ترین مباحث افتصادی جامعه شناسانه در قرن ۲۱ است، بپردازیم و مفاهیم اولیه آن را مرور کنیم.
امروزه بازاریابی از مفهوم قدیمی و سنتی خود یعنی تلاش برای فروختن چیزی بسیار فراتر رفته است . هدف بازاریابی ، آن است که شناخت و درک مشتری به گونه ای باشد که کالا و خدمات ارائه شده ، متناسب با خواست مشتری باشد و خود به خود به فروش برسد. امروز بازاریابی به عنوان مجموعه ای از فرآیندهای “مدیریتی – اجتماعی ” تعریف میشود که به وسیله آن افراد و گرو ها از طریق مبادله کالا و خدمات با یکدیگر به امر تأمین نیازها و خواست های خود اقدام می کنند…
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.