مجموعه سوالات خیاطی نازک دوزی استان تهران

مجموعه سوالات خیاطی نازک دوزی استان تهران
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
3,900 تومان

کاربران گرامی، در این پست مجموعه سوالات امتحانی جلد ۴ خیاطی نازک دوزی استان تهران با فرمت pdf با پاسخنامه آماده دانلود گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

با مطالعه نمونه سوالات جدید نازک دوزی قبولی خود را تضمین کنید.

آیا می دانید نازک دوزی زنانه چیست و شامل چه مهارت هایی می شود؟

همین طور که می دانید هنر خیاطی به حرفه و شغل دوخت انواع لباس، پرده و… گفته می شود که به نوعی با سایر هنرهای دستی دیگر مانند قلاب بافی، سنگ دوزی، تکه دوزی در ارتباط است.به جرات می توان گفت این هنر یک صنعت نیز قلمداد می شود که دارای ارزش های دیرینه ای است. به طبع خیاطی نیز همانند سایر هنرهای دیگر دارای متدهای مختلفی است که ممکن است هر یک از آن ها نقاط ضعف و قوت مختلفی داشته باشند.

شاید گفتن این جمله اندکی به دور از واقعیت باشد اما باید گفت که مهارت نازک دوزی به عنوان پایه و اساس بسیاری متدهای خیاطی معرفی شده است.

این مهارت که یکی از ساده ترین و مبتدی ترین شیوه های آموزش خیاطی است به نحوی ما را با نحوه خیاطی، چگونگی استفاده از ابزار و ساز و کار آن و نیز الگوسازی آشنا می سازد. ما در این مطلب خود می خواهیم شما را با تمامی آنچه که مربوط به آموزش این مهارت است آشنا سازیم.

نازک دوزی در واقع ساز و کار یادگیری الگو و همچنین رفع عیوب اندامی است که طی دوره های آموزشی به فرد مبتدی یاد داده می شود.

در این مهارت در ابتدا به فرد آموزش دیده تمامی مراحل مربوط به خیاطی نظیر: شناخت انواع زیپ، دوخت های دست دوز، نحوه ی کار با چرخ خیاطی، نحوه کار با سایر ابزارهای خیاطی آموزش داده و سپس او را در نحوه به کار گیری و استفاده صحیح از آن ها راهنمایی می کند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.