جامع ترین فایل pdf برنامه ریزی مشارکتی رشته علوم اجتماعی

جامع ترین فایل pdf برنامه ریزی مشارکتی رشته علوم اجتماعی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
7,800 تومان

جامع ترین فایل pdf برنامه ریزی مشارکتی رشته علوم اجتماعی

دانشجویان و کاربران گرامی ، محتوای این فایل باکیفیت ترین و جامع ترین فایل pdf برنامه ریزی مشارکتی رشته علوم اجتماعی می باشد که پس از پرداخت آنلاین ،می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمایید.امید است که سودمند بود و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد . در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از وبسایت ما با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

جامع ترین فایل pdf برنامه ریزی مشارکتی رشته علوم اجتماعی

برنامه‌ریزی مشارکتی  برای آشنایی دانشجویان با بنیان‌ها و اصول مشارکت در برنامه‌های توسعه و همچنین آگاهی از مفاهیم مشارکت و برنامه‌ریزی مشارکتی تدوین شده است.

این فایل در پنج فصل سازمان‌دهی شده‌ است.

در فصل اول

مفهوم نظری مشارکت با طرح موضوعاتی هم‌چون تعریف مشارکت، دیدگاه‌های غالب اندیشمندان در باب مشارکت، سپس مقولاتی نظیر سوابق، فرایند و انواع مشارکت برحسب سطوح عملکردی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

در فصل دوم

مفهوم برنامه‌ریزی مشارکتی مورد طرح‌ریزی قرار گرفته است. بدیهی است در این فصل ابتدا موضوعاتی هم‌چون برنامه، برنامه‌ریزی و جایگاه مشارکت در برنامه‌ریزی و در ادامه نیز اصول و مراحل برنامه‌ریزی مشارکتی بررسی شده‌است. در این فصل نقدی نیز بر نظام برنامه‌ریزی در ایران با رویکرد مشارکتی انجام‌شده تا کاربرد برنامه‌ریزی مشارکتی در سرزمینمان ایران بیش از پیش روشن شود.

فصل سوم

به تکنیک‌ها و فنون برنامه‌ریزی مشارکتی اختصاص دارد. زیرا بدون شناخت ابزارها و فنون دستیابی به برنامه‌ریزی مشارکتی غیرممکن یا با موفقیت کمتری روبه‌رو می‌شود. از این رو در این فصل سعی شده‌است تکنیک و روش ارزیابی مشارکتی و فنون مربوط به آن به تفصیل مورد بررسی قرارگیرد.

در فصل چهارم

سعی شده‌است کاربرد برنامه‌ریزی مشارکتی در توسعهٔ روستایی و شهری به‌عنوان بازتاب‌های کاربردی این گونه از برنامه‌ریزی در ایران مورد بحث قرار گیرد. علاوه بر آن با بررسی تاریخچهٔ نظام‌های مشارکتی در ایران و نقد علمی آن به‌منظور دستیابی به الگوهای برنامه‌ریزی مشارکتی در فضاهای شهری و روستایی کشور مورد توجه واقع شده‌است.

در فصل پایانی

تجارب پژوهشی و اجرایی به‌کارگیری برنامه‌ریزی مشارکتی مورد کاوش قرار گرفته و تلاش شده است با ذکر برخی تجارب عملی برنامه‌ریزی مشارکتی در ایران، دانشجویان را با روش‌های پژوهشی و به‌کارگیری ابزارهای برنامه‌ریزی مشارکتی درعرصه عملی آشنا سازد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.