جامع ترین فایل pdf سبک‌ های مدیریت و رهبری در ورزش

جامع ترین فایل pdf سبک‌ های مدیریت و رهبری در ورزش
نوع فایل
pdf
حجم فایل
3mb
نویسنده
دسته بندی
30,000 تومان 18,000 تومان٪40 تخفیف

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی ،محتوای این پست شامل دانلود باکیفیت ترین و جامع ترین فایل pdf سبک‌ های مدیریت و رهبری در ورزش می باشد که با فرمت پی دی اف تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وبسایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

سبک‌ های مدیریت و رهبری در ورزش 

سازمان‌های ورزشی بسیار متنوع و پیچیده هستند و تنوع آن‌ها از سطح مدارس، باشگاه تا فدراسیون‌های ملی گسترش یافته است و پیچیدگی آن به دلیل ارتباط و تعاملی است که این سازمان‌ها باید با محیط خارجی مانند دولت، اقتصاد، فرهنگ، سیاست و سازمان‌های بین‌المللی و منطقه‌ای داشته باشند. بنابراین رکن‌ اصلی پیشرفت و موفقیت در ورزش مدیریت و رهبری در سازمان‌های ورزشی است.

سبک‌های مدیریت و رهبری در ورزش مباحثی مانند رفتار سازمانی، روابط انسانی، روانشناسی ورزش، سبک‌های مدیریتی و رهبری و… را شرح می‌دهد و به افراد می‌آموزد که چطور می‌توانند بر زیردستان، همکاران و افراد مافوق خود اثر بگذارند.

این پی دی اف به صورت کاربردی برای دانشجویان، کارشناسان و مدیران ورزش تدوین شده است. مدیران ورزشی در سطوح مختلف سازمانی می‌توانند از مطالب مفید برای راهنمایی نیروهای انسانی در ورزش استفاده کنند. همچنین این اثر می‌تواند برای کلیه دانشجویان گرایش‌های مختلف رشته مدیریت، مدیریت ورزشی، ارتباطات و روانشناسی نیز مفید باشد.

این فایل می‌تواند به عنوان یک منبع جامع برای درس‌های رفتار سازمانی و روابط انسانی در حوزه ورزش، روان‌شناسی و رهبری در ورزش، در دوره‌های تحصیلات تکمیلی مدیریت ورزشی استفاده شود. همچنین، مدیران ورزشی در سطوح مختلف سازمانی از باشگاه‌ها تا فدراسیون‌ها می‌توانند از مطالب کاربردی این کتاب برای هدایت نیروهای ارزشمند انسانی در ورزش، مانند کارکنان، مربیان، داوران، ورزشکاران و غیره، استفاده کنند.

فهرست فصول جامع ترین فایل pdf سبک‌ های مدیریت و رهبری در ورزش :

بخش اول:

مبانی نظری مدیریت و رهبری

فصل اول:

فرآیندهای اساسی مدیریت و رهبری

فصل دوم:

نظریه‌ها و مدل‌های اقتضایی رهبری

بخش دوم:

سبک‌های مدیریت و رهبری

فصل سوم:

سبک هدایتی و دستوری

فصل چهارم:

سبک رابطه‌ای و حمایتی

فصل پنجم:

سبک مشورتی و مشارکتی

فصل ششم:

سبک پاداش و تنبیه

فصل هفتم:

سبک کاریزماتیک و تحول‌گرا

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.