جامع ترین فایل pdf چاکرا درمانی (درمان از طریق مراکز انرژی)

جامع ترین فایل pdf چاکرا درمانی (درمان از طریق مراکز انرژی)
نوع فایل
pdf
حجم فایل
2mb
نویسنده
دسته بندی
12,000 تومان 8,800 تومان٪27 تخفیف

کاربران گرامی ،محتوای این فایل باکیفیت ترین و جامع ترین فایل pdf چاکرا درمانی (درمان از طریق مراکز انرژی) می باشد.امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

جامع ترین فایل pdf چاکرا درمانی (درمان از طریق مراکز انرژی)

اگر می‌خواهید انرژی‌های منفی را از خود دور کنید و ذهن و جسمی آرام و سالم داشته باشید، این فایل به شما پیشنهاد می‌شود.

این فایل به معرفی مراکز انرژی بدن یا همان چاکراها و طریقه‌ ی عملکرد آن‌ها میپردازد . علاوه‌بر توصیف چاکراها و راه‌های کار با آن‌ها ، این فایل تمرین‌های ساده‌ای را برای هماهنگ‌ کردن این مراکز انرژی آموزش میدهد . مجموعه‌ ای از تکنیکها انتخاب شده‌ اند که به چاکراها حیات دوباره میبخشند و گره‌ ها را باز میکنند .

«به طور معمول ، چهار بدن انرژی وجود دارد : بدن اتری ، بدن احساسی یا اختری ، بدن ذهنی و بدن روحانی یا سببی . هر یک از این بدن‌ها فرکانس ارتعاشات مخصوص به خود را دارند . بدن اتری که به بدن فیزیکی نزدیک‌تر است، ارتعاشات پایین‌ترین فرکانس را دارد . بدن اختری و بدن ذهنی فرکانس بالاتری دارند و بدن روحانی بالاترین فرکانس را. هر یک از این بدنها همانند رقصی از انرژیها هستند با فرکانس‌های خاص خود . از آنجاییکه انسان رو به رشد است ، فرکانس‌های مربوطه با رشد افزایش می‌ یابد . آگاهی این بدن‌ ها در حد ارتعاشاتشان است . وقتی ارتعاشات آن‌ها بالا میرود ، انسان را به فرم‌های بالاتری از انرژی حیاتی ، احساس و هوشیاری مجهز می‌کنند.»

چاکرا درمانی شما را به سفر اعجاب‌انگیزی می‌برد که در آن با قدرت درونی خود آشنا می‌شوید و پس از درک آن، شکل دیگری از زندگی را تجربه و احساس می‌کنید. در واقع علاوه بر آنکه به سلامت جسم‌تان کمک می‌کنید، با انجام مراقبه‌ها و پرورش ذهن‌تان به یک تکامل معنوی نیز می‌رسید. همچنین یاد می‌گیرید که چگونه این نقاط اصلی انرژی در بدن‌تان را پاکسازی کرده و سپس آن فعال کنید.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.