پاورپوینت فصل سوم کتاب حسابداری پیشرفته بخش عمومی دکتر باباجانی

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
2mb
نویسنده
دسته بندی
12,000 تومان 8,800 تومان٪27 تخفیف

دانشجویان و کاربران گرامی، محصول مورد نظر باکیفیت ترین و جامع ترین پاورپوینت فصل سوم :بودجه بندی عملیاتی ، رویکردها ، شیوه های اجرا و چالش ها از کتاب حسابداری پیشرفته بخش عمومی با رویکرد گزارشگری مالی چندسطحی دکتر باباجانی ویرایش سال ۱۴۰۰ می باشد که با فرمت ppt در ۶۰ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است.امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد . در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از وبسایت ما با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت و خلاصه فصل سوم کتاب حسابداری پیشرفته بخش عمومی با رویکرد گزارشگری مالی چندسطحی دکتر باباجانی بسیار مناسب جهت ارایه شما عزیزان در کلاس حسابداری پیشرفته دولتی می باشد و براحتی می توانید فقط نام خود و استادتان را در آن ویرایش کرده و ارائه دهید.

پاورپوینت فصل سوم کتاب حسابداری پیشرفته بخش عمومی دکتر باباجانی

مقدمه:

از زمانی که بودجه بندی و تنظیم بودجه سالانه در دستور کار دولت ها و شهرداری ها قرار گرفته است همواره این سوال اساسی مطرح بوده که بر اساس چه معیار و مبنایی باید منابع مالی را به برنامه ها و فعالیت ها اختصاص داد. تا قبل از بودجه بندی عملیاتی رویه های بودجه بندی در پاسخ به این سوال به این ترتیب بوده که همواره مبالغی به بودجه سال قبل اضافه می شده است. این روش تخصیص منابع مالی به بودجه افزایشی موسوم بوده است. در دو سه دهه اخیر که بودجه بندی عملیاتی مرسوم شده است به این سوال چنین پاسخ داده می شود که آیا تخصیص مبلغ معینی منابع مالی به فعالیتی مشخص آنچه که قصد کرده ایم برآورده می کند؟ اگر نه باید این تخصیص منابع مالی به آن فعالیت تعدیل شود؟ در تحقیقاتی که انجام شده است مقامات اجرایی سازمان های حرفه ای مشاوران و دانشگاهیان تا کنون تلاش کرده اند که منابع را به عملکرد ارائه خدمات پیوند دهند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.