جامع ترین پاورپوینت تصفیه فاضلاب کاغذ سازی

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
12,000 تومان 7,800 تومان٪35 تخفیف

دانشجویان و کاربران گرامی، محتوای این فایل با کیفیت ترین و جامع ترین پاورپوینت تصفیه فاضلاب کاغذ سازی با فرمت ppt در ۵۹ اسلاید قابل ویرایش می باشد. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

بخشی از متن :

صنایع تولید کننده خمیرکاغذ و بازیافت کاغذ به عنوان صنایع سلولزی یکی از پر مصرف ترین صنایع از لحاظ مصرف آب و در نتیجه یکی از بزرگترین تولید کنندگانپساب صنعتی به شمار می آیند. فاضلاب این صنایع به دلیل وجود مواد آلی دیر تجزیه پذیر و پیچیده مانند سلولز و لیگنین اثرگذاری های نامطلوبی مانند افزایش COD و BOD رنگ، بو و اکسیژن خواهی در ابهای پذیرنده دارند و حیات آبزیان را به شدت به مخاطره  انداخته و تاثیرگذاری های سوئی مانند جهش زایی و انتشار مواد سرطان زا را به همراه دارند.

صنایع سلولزی و کاغذسازی مقادیر زیادی آب مصرف کرده m3/ton) ۶۰ ) و به همان مقدار پساب تولید می کنند تخلیه این پسابها, مقادیر زیادی فاضلاب جامد , مایع و گاز وارد محیط زیست می کند. به دلیل حجم وسیع پساب تولید شده , آلودگی منابع آبی نگرانی اصلی است. در طی تولید کاغذ ، حجم زیادی پساب تولید می شود که این  پساب ها به دلیل سمیت بالا ، COD می توانند زیان های قابل توجهی را به آبهای دریافتی وارد کنند . این پساب بین ۹۰۰ تا ۱۵۰۰ میلی گرم در لیتر و میزان BOD آن ۲۰۰۰ تا ۴۰۰۰ میلی گرم در لیتر است COD

کلمه کاغذ از واژه چینی کاکتز گرفته شد در بین النهرین از لوحه های گلی، در مصر از پاپـیروس، در چین از حکاکی بر روی لوحه های چوبی و نمد با قلم مو و پارچه ابریشمی، برای نوشتن استفاده می کردند.

مواد اولیه تهیه کاغذ

  • ساقه کتان، شاهدانه، پنبه که الیاف بلند (در حدود ۱.۲ تا ۶ میلی متر) دارند.
  • ساقه گیاهانی مانند گندم، جو (کاه)، نی، کنف و غیره.
  • درختانی که برگ سوزنی دارند، مانند کاج (با الیاف بلند ) و یا برگ پهن، دارند مانند چنار (با الیاف کوتاه در حدود ۰.۵ تا ۱.۲ میلی متر)
  • انواع کاغذ‌های باطله و یا خرده‌ها و قطعات مقوای کهنه
  • الیاف تفاله نیشکر

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.