جزوه آزادیهای عمومی کارشناسی ارشد حقوق عمومی دکتر بابک درویشی

جزوه آزادیهای عمومی کارشناسی ارشد حقوق عمومی دکتر بابک درویشی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
8,900 تومان 5,900 تومان٪34 تخفیف

دانشجویان و کاربران گرامی ، در این بخش باکیفیت ترین و جامع ترین جزوه آزادیهای عمومی کارشناسی ارشد حقوق عمومی دکتر بابک درویشی در قالب pdf و در ۳۵ صفحه با قابلیت سرچ و جستجو در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.

فهرست مطالب جزوه آزادیهای عمومی کارشناسی ارشد حقوق عمومی دکتر بابک درویشی:

مفهوم حقوق آزادیهای عمومی

امنیت

امنیت عمومی

امنیت خصوصی

تضمینات حقوقی امنیت

تضمینات عام حقوقی

تضمینات خصوصی حقوقی

آزادی عقیده

حقوق آزادی های عمومی، یک بحث میان رشته ای است. که در آن به مباحث مفاهیم گوناگونی همچون دموکراسی، تفکیک قوا، حاکمیت قانون، پلیس اداری و غیره …. مورد بحث قرار می گیرد.

حقوق عمومی قواعد مربوط به سازمان دولت و طرز عمل آن و مقررات مربوط به سازمان‌های دولتی یا روابط بین مردم و دولت را تنظیم می‌کند. روابط دولت و سازمان‌های وابسته به آن و مأمورین آن‌ها با افراد جامعه در قلمرو این شاخه از حقوق می‌گنجند. مهمترین مقررات حقوق عمومی هر کشور در قانون اساسی بیان شده‌است.

حقوق عمومی به عنوان یکی از دو شاخه مادر حقوق در برابر حقوق خصوصی قرار می‌گیرد که به روابط افراد جامعه با یکدگر می‌پردازد. حقوق عمومی خود به چند شاخه تقسیم می‌شود که حقوق اساسی، حقوق اداری، حقوق جزا و حقوق بین‌الملل عمومی از مهمترین آن هاست.

حقوق آزادی های عمومی، یک بحث میان رشته ای است. که در آن به مباحث مفاهیم گوناگونی همچون دموکراسی، تفکیک قوا، حاکمیت قانون، پلیس اداری و غیره …. مورد بحث قرار می گیرد. همچنین دنبال کردن رویه هایی قضایی دیوان هایی که نقش مهمی در شکل دادن به آزادی ها داشته اند اهمیت دارد: به طور نمونه شورای قانون اساسی فرانسه، شورای دولتی همین کشور، دیوان عالی فدرال آلمان، دیوان اروپایی حقوق بشر، کمیته حقوق بشر. در این مقاله به طور مفصل ابعاد حقوق آزادی های عمومی در قوانین و مقررات کشورهای مختلف مورد بررسی قرار گرفته است…

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.