جزوه تحلیل مقررات حرفه ای

جزوه تحلیل مقررات حرفه ای
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
10,000 تومان 6,500 تومان٪35 تخفیف

دانشجویان و کاربران گرامی،محصول مورد نظر دانلود جامع ترین و باکیفیت ترین جزوه تحلیل مقررات حرفه ای ویرایش جدید می باشد که با فرمت pdf در ۱۳۸ صفحه با قابلیت سرچ و جستجو تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

منابع جزوه درس تحلیل مقررات حرفه ای:

۱ – قانون دفاتر اسناد رسمی و کانون سردفتران و دفتریاران مصوب ۱۳۵۴
۲ – آیین نامه قانون دفاتر اسناد رسمی مصوب ۱۰ / ۱ / ۱۴۰۰
منبع ازمون کل آیین نامه و قانون سردفتران می باشد ، حتی قسمتهایی که صحبت نشد حتما مطالعه شود .فقط قسمت بیمه و بازنشستگی به دلیل اینکه قرار است اصلاح شود نیازی به مطالعه دقیق نیست و یک مطالعه اجمالی کفایت میکند.

درس تحلیل اسناد رسمی

بهترین مستند برای مشخص کردن صلاحیت ذاتی تنظیم سند خودرو در اسناد رسمی ماده ۲۹ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی مصوب ۱۳۸۹ است.
ماده ۲۹ نقل و انتقال خودرو به موجب سند رسمی انجام میشود، دارندگان وسایل نقلیه مکلفند قبل از هرگونه نقل و انتقال وسایل مذکوردر دفاتر اسناد رسمی، ابتدا به ادارات راهنمایی و رانندگی یا مراکز تعیین شده از سوی راهنمایی و رانندگی برای بررسی اصالت وسیله نقلیه، هویت مالک، پرداخت جریمه ها و دیون معوق و تعویض پلاک به نام مالک جدید مراجعه نمایند.

این ماده اینقدر روشن و واضح است که اصلا نیازی به تفسیر ندارد.برگ سبز خودرو در واقع مانند کارت شناسایی خودرو است وارزش سند رسمی را ندارد. در حال حاضر دفاتر اسناد رسمی وکالت تعویض پلاک بر اساس برگ سبز صادر نمی کنند زیرا برگ سبز را سند رسمی نمی دانند.

بررسی قانون تسهیل صدور مجوز های کسب وکار

این طرح بطور کلی می تواند بسیار عالی و مفید باشد زیرا جلوی بسیاری از رانت ها گرفته می شد ولی تبعات این در طرح در بحث سردفتری و وکالت بیشتر دیده شد. این طرح راجع به سردفتری می گوید انحصار صدور مجوز سردفتی باید شکسته شود….

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.