دانلود طرح توجیهی بلاگری

دانلود طرح توجیهی بلاگری
نوع فایل
pdf
حجم فایل
150KB
نویسنده
دسته بندی
80,000 تومان 6,500 تومان٪92 تخفیف

دانلود طرح توجیهی بلاگری

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود ارائه ی درس کارآفرینی با عنوان دانلود طرح توجیهی بلاگری می باشد که با فرمت pdf در ۶ صفحه با قابلیت سرچ و جستجو تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

دانلود طرح توجیهی بلاگری:

بلاگر کسی است که در زمینه خاصی حرفی برای گفتن دارد. بلاگر ها اغلب افرادی هستند که ارتباط خیلی خوبی با مردم دارند و میتوانند روی مردم تاثیر گذار باشند. یک بلاگر کسی است که محتوا تولید میکند. یکی از شغل هایی که بسیار به آن علاقه دارم بلاگری است. به این صورت که در منزل شخصی توسط دوربین و نورپردازی صحیح برای مخاطبان در فضای مجازی محتوای آرایشی تولید کرده و محصولات کمپانی های مختلف را در زمینه ی آرایشی بهداشتی استفاده کرده و نقد میکنم.

کمپانی های مختلف محصولات خود را برای من به صورت رایگان ارسال کرده و در صورت تبلیغ این محصولات پورسانتی را برای من در نظر میگیرند. به طور معمول در صورت اطلاع رسانی در مورد قرعه کشی های شرکت ها و تخفیف های بزرگی که روی محصولات خود میگذارند هزینه ای را به عنوان دستمزد میتوانم از آنها دریافت کنم. همچنین در صورت زیاد شدن مخاطبین (فالوورها) میشود کلاس های اموزشی به صورت آنلاین و حضوری در شهر های مختلف کشور برگزار کرد و از این طریق بلیت شرکت در کلاس را به فروش رساند. در این ایده حداقل دو نفر (بلاگر و فیلمبردار) میتوانند کسب درآمد کنند.

طرح توجیهی بلاگری

هدف کسب و کار

نمودار یا چارت نیروی انسانی در کسب و کار

تهیه ی برنامه ی بازار و ارزیابی

تهیه ی برنامه ی تولید ارائه ی خدمت

تهیه ی برنامه مالی و زمان بندی طرح

هزینه های ثابت

هزینه های متغیر

محاسبه ی سرمایه گذاری طرح

صورتحساب سود و زیان:

برنامه زمان بندی اجرای طرح

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.