جزوه حسابداری و حسابرسی بخش عمومی دکتر کامران فقیهی ویرایش جدید

جزوه حسابداری و حسابرسی بخش عمومی دکتر کامران فقیهی ویرایش جدید
نوع فایل
pdf
حجم فایل
2mb
نویسنده
دسته بندی
14,000 تومان 8,900 تومان٪36 تخفیف

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی ،محتوای این فایل شامل دانلود جامع ترین و باکیفیت ترین فایل جزوه حسابداری و حسابرسی بخش عمومی دکتر کامران فقیهی ویرایش جدید می باشد که با فرمت پی دی اف در ۷۰ صفحه با قابلیت سرچ و جستجو تهیه و تدوین گردیده است، در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

جزوه حسابداری و حسابرسی بخش عمومی دکتر کامران فقیهی ویرایش جدید:

حسابهای بانکی دستگاه های اجرایی

طبق اصول حاکم بر بودجه ریزی دولتی و به تبع آن حسابداری دولتی ، که تأکید درجداسازی منابع درآمدی و کانالهای هزینه ای دولت دارند ، باید کلیه درآمدها و مخارج دولت دستگاههای اجرایی تحت نظارت وکنترل قرارگیرد برای این منظور دستگاههای اجرایی موظفند با مجوزخزانه برای هریک از منابع درآمدی خود به تفکیک و کانالهای هزینه ای خود به تفکیک افتتاح حساب نمایند .درنتیجه فرایند افتتاح حساب های بانکی دستگاههای اجرایی وانسداد حسابها در صورت عدم نیاز باید با مجوزخزانه باشد.

حسابهای بانکی در دستگاههای اجرایی بر دوگونه اند :

الف(حسابهای غیرقابل برداشت :حسابهای درآمدی

این گونه حسابها توسط خزانه برای دستگاههای اجرایی افتتاح می شود .دستگاههای اجرایی که کسب درآمد میکنند،وجوه مربوط به این حسابها واریز میشود و از آنجا بطور خودکار و ماهانه ،مانده موجودی این حسابها به حساب خزانه وجوه تمرکز درآمد عمومی واریز میشود..مثال واضح این گونه حسابها ،حساب درآمدی ادارات امور مالیاتی شهرهای کشور می باشد . مالیاتهای گرفته شده از افراد در حسابهای درآمدی ادارات مالیاتی شهرهای مختلف کشور جمع آوری میشوند و بانکهای عامل بطورخودکارمانده این حسابها را به حساب درآمدی خزانه استان منتقل و مانده این حسابها نیز بطور خودکار به حساب تمرکز درآمد عمومی کشور منتقل میگردد . این حسابها دسته چک ندارند ….

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.