جزوه خلاصه کتاب اصول مدیریت آموزشی دکتر علاقه بند

جزوه خلاصه کتاب اصول مدیریت آموزشی دکتر علاقه بند
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
8,800 تومان

دانشجویان و کاربران گرامی،محتوای این فایل با کیفیت ترین و جامع ترین جزوه و خلاصه کتاب مبانی نظری و اصول مدیریت آموزشی دکتر علاقه بند بهمراه نمونه سوالات میان ترم ویرایش جدید می باشد که با فرمت pdf در ۵۵ صفحه تهیه و تدوین شده و هم اکنون آماده دانلود می باشد .امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد . در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از وبسایت ما با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

معرفی کتاب مبانی نظری واصول مدیریت اموزشی علاقه بند

کتاب حاضر ابتدا پیش‌زمینه‌ای از موضاعت پایه ارائه می‌دهد و به دنبال آن اصول مدیریتی و جایگاه نظریه در مدیریت آموزشی را بیان می‌کند؛ امری که ذهنیت مدیریت و رهبری را در افراد ایجاد کرده و این تفکر را برای دانشجو ایجاد می‌کند که مفاهیم آموزشی در مدیریت تا چه اندازه پراهمیت هستند. مولف با گردآوری نظریات برجسته و مهم مدیریتی اقدام به بررسی و تبیین آن‌ها کرده و با استناد بر آن‌ها مفاهیم شیوه‌های مدیریتی را بیان می‌کند.

به طور کلی مفهوم مدیریت در بکارگیری همزمان علم و هنر در راستای رسیدن به یک هدف خاص خلاصه می‌شود. در واقع یک مدیر خوب نیازمند یادگیری اصول کلیدی مدیریت است تا بتواند یک مجموعه بزرگ را رهبری کند. این اصول دارای بخش‌های متفاوتی است که هر فرد توانمند با آموزش درست و کاربردی آن می‌تواند تمام آنها را رعایت کرده و به کار گیرد. امروزه در تمام امور جامعه از جمله مسائل کاری، آموزشی، اداری و …نیازمند مدیرانی با تدبیر هستیم. از این رو رشته‌ی مدیریت آموزشی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به عنوان یک رشته کاربردی شکل گرفته تا مدیران آینده کشور در آن پرورش یابند. کتاب مبانی نظری و اصول مدیریت آموزشی تالیف علی علاقه بند انتشارات روان یکی از بهترین کتب درسی برای این دانشجویان محسوب می‌شود که توانسته اغلب روش‌های مدیریتی و مبانی نظری را مورد بررسی قرار دهد

خلاصه کتاب شامل ۱۰ فصل با عناوین زیر می باشد:

فصل۱: زمینه مدیریت آموزشی

فصل۲: جایگاه نظریه در مدیریت آموزشی

فصل۳: نظریه های سازمان ومدیریت

فصل۴: نظریه بروکراسی

فصل۵: نظریه های رفتاری

فصل۶: نظریه سیستمها

فصل۷: نظزیه سیستم اجتماعی

فصل۸: مفهومها ونظریه های جدید

فصل۹: مدیریت ورهبری آموزشی

فصل۱۰: بازنگری وترکیب مفاهیم ومدلها

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.