جزوه درس اصول و فنون مذاکره دانشگاه علمی کاربردی

جزوه درس اصول و فنون مذاکره دانشگاه علمی کاربردی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
8,000 تومان 5,000 تومان٪38 تخفیف

دانشجویان و کاربران گرامی ،محتوای این فایل باکیفیت ترین و کامل ترین جزوه درس اصول و فنون مذاکره دانشگاه جامع علمی کاربردی منبع : مدیریت مذاکرات سازمانی دکتر فرج الله رهنورد می باشد که با فرمت pdf در ۴۸ صفحه مناسب آمادگی قبل از آزمون تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

جزوه درس اصول و فنون مذاکره دانشگاه علمی کاربردی شامل:

بخش اول: مفاهیم و ابعاد مذاکره

بخش دوم:پیش نیازهای مذاکره

بخش سوم:عوامل موثر در رویارویی طرفین مذاکره

بخش چهارم:جمع بندی و ثبت توافقات

مذاکره فرایندی است که از آن برای رسیدن به چیزی که می‌‌‌خواهیم یا نیاز داریم، ولی فردی دیگر آن را در اختیار دارد استفاده می‌‌‌کنیم. در اصل مذاکره بخشی از زندگی روزمره است. مذاکره به بیان دیگر عبارت است از فرآیند برطرف‌کردن تفاوتها از طریق داد و ستد پذیرفته شده و به عبارت دیگر فرآیند تصمیم گیری متقابل میان طرفهای وابسته و در عین حال متفاوت از هم. کورمن معتقد است که مذاکره فرایندی است که در آن اختلاف نظرات بین افراد به بحث گذاشته می‌‌‌شود. این اختلاف نظرات می‌‌‌تواند در مورد خرید یک اتومبیل جدید باشد یا درگیری لفظی بین کارگران، شرایط فروش و یا قراردادهای بین شرکت ها، اختلاف نظرات هر چه باشد می‌‌‌تواند با مذاکره حل شود.

مذاکره توافق دو جانبه از طریق گفت‌وگو است. نکته‌ی کلیدی این است که مذاکره یک مهارت است و شما می‌توانید این مهارت را بیاموزید. می‌توانید در این زمینه بهتر شوید. هر چقدر در این زمینه بیشترتلاش کنید، این فرآیند را بهتر درک می‌کنید و بعد هر چقدر که بیشتر در مورد آن فکر کنید، بهتر می‌شوید و هر اندازه مذاکره‌کننده‌ی بهتری باشید، شادتر خواهیدشد، اعتماد به نفس شما بیشتر خواهد شد و بیشتر به خودتان متکی خواهید شد، با کنترل بیشتر روی سرنوشتتان، به درجه‌ای خواهید رسید می‌توانید برای بهترین منافع‌تان مذاکره داشته باشید.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.