جزوه و اسلایدهای درس تحلیل هزینه و منفعت

جزوه و اسلایدهای درس تحلیل هزینه و منفعت
نوع فایل
pdf
حجم فایل
6mb
نویسنده
دسته بندی
80,000 تومان 6,500 تومان٪92 تخفیف

جزوه و اسلایدهای درس تحلیل هزینه و منفعت

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل باکیفیت ترین و جامع ترین جزوه و اسلایدهای درس تحلیل هزینه و منفعت دانشگاه جامع علمی کاربردی در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

منابع جزوه و اسلایدهای درس تحلیل هزینه و منفعت:

۱- تحلیل هزینه و منفعت نویسنده: غلامرضا بداقی ناشر: مرکز نشر دانشگاهی, دانشگاه جامع علمی کاربردی

۲- تحلیل هزینه و منفعت نویسنده: محمد مهدی متدین ناشر: آها

همانطور که می دانیم یکی از دشوارترین مراحل برای یک دانشجو تهیه جزوات درسی و کتاب های مناسب است بخصوص اگر دانشجوی دانشگاه علمی کاربردی باشند و نتواند برای آزمون های این دانشگاه بهترین کتاب را تهیه کنند.

جزوه کتاب تحلیل هزینه و منفعت غلامرضا بداقی تمام مفاهیم و اصول حسابداری (مسائل مربوط به دارایی، سرمایه، بدهی، ترازنامه، رابطه سود و زیان، نقطه سر به سر و …)، مباحث مربوط به اقتصاد، هزینه یابی، ارزیابی و تحلیل منفعت و مسائل مقایسه اقتصادی طرح ها با روش های ارزش فعلی و نسبت منافع به مخارج را با شیوه های نوین و سرفصل های منظم بیان کرده است تا کاربر و دانشجو بتواند به راحتی مطالب را درک کند.

جزوه کتاب تحلیل هزینه و منفعت علیرضا بداقی یکی از بایسته هایی است که دانشجویان دانشگاه علمی و کاربردی را با انواع تحلیل های مالی آشنا می کند. در طراحی سوالات و جمع بندی موضوعات کتاب خواننده با انواع تکنیک های و شاخص های تحلیل مالی آشنا می شود…

جزوه و اسلایدهای درس تحلیل هزینه و منفعت

نگارش ساده و کاربردی این مجموعه برای دستیابی آسانتر به هدف می باشد. شما برای مطالعه این جزوه کاربردی نیازی به هیچ پیش نیازی ندارید و می توانید تنها با مطالعه جزوه کتاب به تمام سوالات کتاب تحلیل هزینه و منفعت جواب دهید و اطلاعات خود را جوابدهی به سوالات کامل کنید و با آمادگی بهتر و بیشتر در آزمون های دانشگاه علمی کاربردی حاضر شوید…

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.