جزوه درس توانبخشی کودکان با نیازهای ویژه با موضوع ادراک دیداری در قالب pdf

جزوه درس توانبخشی کودکان با نیازهای ویژه با موضوع ادراک دیداری در قالب pdf
نوع فایل
pdf
حجم فایل
3mb
نویسنده
130,000 تومان 10,000 تومان٪92 تخفیف

جزوه درس توانبخشی کودکان با نیازهای ویژه با موضوع ادراک دیداری در قالب pdf:

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جزوه درس توانبخشی کودکان با نیازهای ویژه با موضوع ادراک دیداری در قالب pdf و در ۳۵ اسلاید تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

جزوه درس توانبخشی کودکان با نیازهای ویژه با موضوع ادراک دیداری 

ادارک چیست؟

به طور خلاصه ادراک، از ترکیب اطلاعات حسی با تفکر به وجود میآید. بر اساس همین تعریف ساده و کوتاه، به سادگی میتوان تفاوت بین حس بینایی و ادراک بینایی را دریافت، اما بیایید کمی این تفاوت را بررسی نماییم.

ادراک دیداری و تفاوت آن با دیدن:

دیدن یک فرآیند فیزیولوژیک است و هنگامی اتفاق میافتد که نور انعکاس یافته از اشیاء، وارد چشم ما شده و تصویری از آن ها بر روی شبکیه چشم ایجاد نماید. این عمل سبب تبدیل پرتوهای نور به تحریکات عصبی می شود که توسط اعصاب بینایی به مغز رفته و عمل دیدن رخ میدهد.

ادراک دیداری در کودکان چیست و چرا اهمیت دارد؟

ادراک دیداری یا بصری به ما انسان ها کمک م یکند تا دنیای اطراف خود را درک و با آن ارتباط بگیریم. بسیاری از والدین ادراک بصری را با بینایی یکی می دانند و از تفاوت میان آن ها اطلاعی ندارند. تصور کنید به کودکتان برای اولین بار یک کتاب قصه رنگارنگ نشان م یدهید، همان طور که صفحات کتاب را برایش ورق می زنید، کودک برای چند لحظه تصاویر و نقش های کتاب را به منظور جذب و پردازش اطلاعات دنبال و نگاه می کند، به این امر ادراک دیداری م یگویند که بخش مهمی از رشد اولیه دوران کودکی به حساب می آید.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.