جزوه درس روانشناسی کودک و نوجوان با رویکرد ورزشی

 جزوه درس روانشناسی کودک و نوجوان با رویکرد ورزشی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
2mb
نویسنده
دسته بندی
80,000 تومان 6,500 تومان٪92 تخفیف

 جزوه درس روانشناسی کودک و نوجوان با رویکرد ورزشی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جزوه و اسلایدهای درس روانشناسی کودک و نوجوان با رویکرد ورزشی با فرمت pdf در ۲۳ صفحه اسلایدوار در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

معرفی کتاب روانشناسی کودک و نوجوان با رویکرد ورزشی

طرح کلی کتاب حاضر، درباره ضروریات علم روانشناسی کودک و نوجوان است که در برخی دیگر از علوم نیز کاربرد دارد و امیدواریم پاسخگوی آنان نیز باشد. این شاخه از علم روان‌شناسی به پژوهشگری، سنجش، پیشگیری، تشخیص، و درمان علایم و نشانه‌های روان‌شناختی کودکان و نوجوانان می‌پردازد، اما نباید فراموش کرد که علم روان‌شناسی با دیگر شاخه‌های علوم ازجمله علوم تربیتی، علوم اجتماعی، علوم ورزشی، علم بهداشت، جامعه‌شناسی و آموزش و پرورش و بسیاری علوم دیگر ارتباط عمیق و تنگاتنگی دارد.

ارتباط علم روان‌شناسی با دیگر علوم، گاهی موجب تلفیق این علوم با یکدیگر و در نهایت تولید دانش‌هایی میان رشته‌ای شده است که این دانش‌ها برای دانش‌پژوهان همه این رشته‌ها مفید و کاربردی هستند. به عنوان مثال رشته روان‌شناسی ورزش، همزمان به بررسی چگونگی تأثیر عوامل روان‌شناختی بر عملکرد آدمی و نیز چگونگی مشارکت تأثیرات ورزش و تمرین‌های ورزشی بر عوامل روان‌شناختی و جسمی می‌پردازد و طبیعی است که آنچه در بخش‌های مختلف این کتاب در این زمینه خواهد آمد برای دانشجویان هر دو رشته مفید خواهد بود.

مباحث کتاب روانشناسی کودک و نوجوان با رویکرد ورزشی

  1. تاریخچه روان شناسی کودک
  2. مروری بر مبانی نظری رشد و تکامل کودک
  3. ارزیابی کودکان و نوجوانان
  4. اختلال ها و ناهنجاری های کودکان و نوجوانان
  5. درمان های اختلال های روانی در کودکان و نوجوانان
  6. روان شناسی شخصیت کودکان و نوجوانان
  7. بازی در کودکان و نوجوانان
  8. توسعه استعداد ورزشی کودکان و نوجوانان

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.