دانلود پاورپـوینت پودمان ۳ طراحی کسب و کار

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
12,000 تومان 8,900 تومان٪26 تخفیف

کاربران گرامی،محصول مورد نظر دانلود پاورپـوینت پودمان ۳ طراحی کسب و کار می باشد که با فرمت ppt در ۴۳ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود پاورپـوینت پودمان ۳ طراحی کسب و کار:

جلسه اول

کار تیمی

تیم، متشکل از افرادی با مهارت ها، دانش و تجربیات گوناگون است که متکی بهیکدیگرند و دارای تعهدی دسته جمعی در رسیدن به اهداف تیم هستند. درجۀاعتماد، اطمینان، تعهد، انسجام و هماهنگی یک تیم بیشتر از یک گروه است.

الف) یک تیم ورزشی موفق جهان را نام ببرید. دلیل موفقیت و شهرت آنها را بگویید.

ب) یک تیم ورزشی را در نظر بگیرید. این تیم را با یک گروه از دانش‌آموزان که در زمینه بازی مشغول تمرین هستند، مقایسه کنید و به سوالات زیر پاسخ دهید.

۱)چرا اگر بهترین بازیکن های تیم ها جمع شوند نمی توان بهترین تیم ورزشی را تشکیل داد ؟ زیرا هر یک از آنها خود را برترین میدانند و یک روی می شوند چون باید رهبر داشته باشند.

۲)آیا بازیکن های یک تیم می‌تواند مستقل از هم کار کنند؟ چرا ؟ خیر . چون اگر مستقل از هم کار کنند تیم از بین رفته و هیچ  نتیجه مطلوبی حاصل نمیشه.

۳)آیا تیم یک هدف مشخص دارد و همه اجزا باید برای رسیدن به آن هدف کمک کنند؟ چرا؟ ) بله . چون اگر هدف نباشد موفقیتی حاصل نمی شود و در حقیقت موفقیت معنا نمی دهد.

۴) آیا اگر یکی از اعضای تیم وظیفه خود را به خوبی انجام ندهد تیم به هدف خود می رسد ؟چرا؟ به راحتی و در بعضی مواقع هدف حاصل نخواهد شد چون اتحاد نیست.

۵) در یک تیم ورزشی آیا همه اعضا صلاحیت‌ها و مهارت‌های یکسان دارد ؟اگر اعضای یک تیم مشکلی پیش بیاد چه کسی آن را حل می‌کند؟ این مشکل چگونه حل میشود؟ خیر . باید با هم صحبت کنند و مشکل را حل کنند..

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.