جزوه کتاب آشنایی با فیزیک زیستی برای علوم زیستی و بهداشت

جزوه کتاب آشنایی با فیزیک زیستی برای علوم زیستی و بهداشت
نوع فایل
pdf+ppt
حجم فایل
15mb
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

کاربران گرامی در این قسمت فایل جزوه دستنویس فیزیک عمومی منبع : کتاب آشنایی با فیزیک زیستی برای علوم زیستی و بهداشت – جلد اول: مکانیک، مواد توده‌ای و ترمودینامیک شامل ۶ فصل در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

فهرست فصول 

فصل اول:

سینماتیک

فصل دوم:

نیرو و قانون های حرکت نیوتن

فصل سوم:

حرکت دایره ای

فصل چهارم:

استاتیک

فصل پنجم:

انرژی

فصل ششم:

تکانه

نگاهی مختصر بر کتاب

در این کتاب درسی، یک دوره‌ ی کامل از مفاهیم فیزیک پایه به ساده ترین زبان برای پاسخ گویی به نیازهای دانشجویان علوم زیست، زیست پزشکی، و بهداشت گردآوری شده است. در مطالعه ‌ی علوم زیست، فیزیک را از این نظر باید علمی اساسی به شمار آورد که شناسایی رفتار سامانه‌های زیستی به ناگزیر نیازمند درک فیزیک پایه است.

مؤلفان این اثر، با آگاهی از این‌که دانشجویان برای یادگیری فیزیک نیاز به انگیزه دارند، بسیاری از کاربردهای فیزیک در علوم زیست را با طرح مثال ‌های مفهومی پرشمار و مسئله‌های عملی ملموس در دسترس خواننده گذاشته ‌اند. جلد اول این اثر شامل مباحث مکانیک، امواج، صوت و شنوایی، استاتیک و دینامیک سیالات، دما و گرما،‌ و ترمودینامیک بدن انسان است. جلد دوم این اثر شامل مباحث الکتریسیته، نورشناسی هندسی و موجی، چشم و بینایی، فیزیک اتمی و هسته ای، اثرات زیست شناختی تابش، تصویربرداری پزشکی، و مغناطیس و ام -‌ آر – آی است.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.