کاربران گرامی، محتوای این فایل خلاصه کتاب استراتژی قیمتگذاری نویسندگان رد هولدن، مارک برتون در ۳۱ صفحه فایل pdf می باشد. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.
توضیح کتاب:
کتاب حاضر درباره تدوین و کاربرد استراتژیهای قیمتگذاری در کسب و کار نوشته شده است. نویسنده در کتاب با تلفیق هنر و دانش بازاریابی، دَه قانون را برای قیمتگذاری معرفی میکند. این قوانین عبارتاند از: جایگزینی خودمثبتبینی با عادت تخفیفدهی، شناختن ارزش کالاهای ارائه شده به مشتریان، تعیین قیمتها در مواقع مختلف، تعدیل در قیمتگذاری به منظور رضایت مشتریان، کارآیی کنترل هزینهها برای افزایش سوددهی، رشد و افزایش انعطافپذیری در ارائه خدمات متفاوت، مجبور کردن رقبا برای واکنش نشان دادن در برابر قیمتهای انتخاباتی شما، متقاعد کردن مشتریان، قیمتگذاری مبتنی بر ارزش، تمرکز بر ارزش منحصر به فرد کالای شما بر مشتریان.
موضوع کتاب:
بازاریابی، بازاریابی و فروش، استراتژی
درباره کتاب استراتژی قیمت گذاری
- عادت تخفیف را با کمی غرور جایگزین کنید.
- ارزش ارائهشده به مشتریان خود را بشناسید.
- یکی از سه استراتژی سادهی قیمتگذاری را به کار ببرید.
- با مشتریان خود بهتر بازی کنید.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.