خلاصه کتاب اصول روابط بین الملل دکتر فرهاد قاسمی pdf

خلاصه کتاب اصول روابط بین الملل دکتر فرهاد قاسمی pdf
نوع فایل
pdf
حجم فایل
350KB
نویسنده
دسته بندی
15,000 تومان 12,000 تومان٪20 تخفیف

دانشجویان و کاربران گرامی، محتوای این فایل دانلود باکیفیت ترین و جامع ترین خلاصه کتاب اصول روابط بین الملل دکتر فرهاد قاسمی می باشد که با فرمت pdf در ۴۴ صفحه تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

خلاصه کتاب اصول روابط بین الملل دکتر فرهاد قاسمی pdf

کتاب اصول روابط بین الملل دکتر فرهاد قاسمی، از منابع مهم و پر اهمیت کارشناسی ارشد و دکتری رشته های علوم سیاسی و روابط بین الملل هست که هر ساله به صورت مستقیم از آن در کنکور کارشناسی ارشد و دکتری سوال طرح می گردد.بدین منظور خلاصه ای مفید و مؤثر به صورت نکته به نکته به نحوی که همه فصول کتاب را پوشش می دهد، تدوین شده است. در این خلاصه سعی شده است تا تمام نکات مهم و ضروری در کم حجم ترین حد ممکن با بهترین کیفیت و کارآیی گردآوری شود تا داوطلبین و دانشجویان بتوانند به راحتی سوالات طرح شده از این درس را پاسخ دهند.

معرفی کتاب اصول روابط بین الملل اثر فرهاد قاسمی

در تدام تلاش های کار ، مورگنتا به مفهوم سازی واقع گرایی در قالب دستگاه تحلیلی مسنجم پرداخت و به همین سبب ابعاد نوینی به دیدگاه کار افزود. مورگنتا اولین نویسنده ای است که واقع گرایی را در قالب یک پارادایم مطرح میکند.این مهم در کتاب ((سیایت میان ملت ها)) صورت میگیرد. در این اثر ، وی دو هدف عمئه را تعقیب میکند؛اولین هدف ، کشف و درک نیروهایی است که روابط سیاسی میان ملت ها ها را تعیین میکند و دومین هدف وی نیز درک و نشان دادن شیوه هایی است که نیروها بر یکدیگر و بر روابط و نهاد های سیاسی بین المللی اث میگذارند. بدین ترتیب وی ارائه نوعی تئوری در سیاست بین المللی میباشد.

خلاصه عناوین کتاب:

۱ ـ بنیان‌های‌ مفهومی‌ و برداشت‌های‌ گوناگون‌ در روابط‌ بین‌الملل‌
۲ ـ تئوری‌پردازی‌ و روابط‌ بین‌الملل‌: وضعیت‌ و جدال‌های‌ موجود
۳ ـ ساخت‌شناسی‌ سیستم‌ بین‌الملل‌
۴ ـ شکل‌گیری‌ و ساماندهی‌ الگوهای‌ رفتاری‌ تعارضی‌

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.