خلاصه کتاب تئوری و طراحی سازمان ریچارد ال دفت با فرمت پاورپوینت

خلاصه کتاب تئوری و طراحی سازمان ریچارد ال دفت با فرمت پاورپوینت
نوع فایل
ppt
حجم فایل
367kb
نویسنده
دسته بندی
6,500 تومان

خلاصه کتاب تئوری و طراحی سازمان ریچارد ال دفت با فرمت پاورپوینت

دانش پژوهان گرامی ، محصول مورد نظر شامل خلاصه کتاب تئوری و طراحی سازمان ریچارد ال دفت ترجمه ی اعرابی پارساییان درس سازماندهی و تشکیلات حاوی نکات مهم و کلیدی درس می باشد که با فرمت پاورپوینت در حجم ۲۵۰ اسلاید و pdf در ۲۴ صفحه تهیه و تدوین گردیده است.

دانلود پاورپوینت کتاب تئوری و طراحی سازمان نوشته ریچارد ال دفت؛ ترجمه اعرابی-پارساییان

 فهرست مطالب خلاصه کتاب تئوری و طراحی سازمان ریچارد ال دفت :

بخش اول: مقدمه ای بر سازمان

فصل اول: سازمانها و تئوری سازمان

بخش دوم: سیستم باز

فصل دوم: مدیریت استراتژیک و اثربخشی سازمان

فصل سوم: محیط خارجی

بخش سوم: ساختار و طراحی سازمان

فصل چهارم: تکنولوژی تولید کالا،خدمات و اطلاعات

فصل پنجم: اندازه،چرخۀ حیات و سیر قهقرایی سازمان

فصل ششم: مبانی ساختار سازمان

فصل هفتم: طراحی نوین برای رقابت جهانی

بخشی از متن فایل:

چالشهای کنونی پیش روی سازمانها

رقابت جهانی
تجدید سازمان
برتریهای استراتژیک
روابط کارکنان
ناهمگونی نیروی کار
مسؤلیتهای اجتماعی و اصول اخلاقی

مقدمه

”بیشتر مدیران امروز باید چنین احساس کنند که در یک هواپیمای بسیار سریع در حال پرواز هستند و همزمان با آن در حال ساخت چنین هواپیمایی می باشند“.

سازمانها دریافته اند که برای رویارویی با پدیده ها و مشکلات جدید، ارائه کالاها و خدماتی با کیفیتی بالاتر، و سرانجام تامین خواسته های مشتریان بهترین راه این است که بین کارکنان هماهنگی و ایجاد انگیزه کنند.

تعریف سازمان

(۱یک نهاد اجتماعی است؛

(۲که مبتنی بر هدف می باشد؛

(۳ساختار آن بصورتی آگاهانه طرح ریزی شده است و دارای سیستمهای فعال و هماهنگ است؛

(۴با محیط خارجی ارتباط دارد.

دلایل اهمیت سازمان

.۱برای دستیابی به هدفها و نتیجه های مورد نظر،منابع لازم را تهیه و تأمین کند.

.۲کالاها و خدمات ره به صورتی کارا و با راندمانی بالا تولید و ارائه کند.

.۳نوآوری را تشویق و تسهیل نماید.

.۴از کامپیوتر و تکنولوژی نوین استفاده کند.

.۵خود را با عوامل محیطی و در حال تغییر وفق دهد و بر آنها اعمال نفوذ کند.

.۶به آنچه مورد نظر مشتریان،مالکان و کارکنان است ارج نهد و بر ارزش آنها بیفزاید.

.۷بکوشد تا با چالشهای حاصل از ناهمگونی نیروی کار دست و پنجه نرم کند،مسائل اخلاقی را رعایت نماید و موجب انگیزش،تشویق و هماهنگی کارکنان شود.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید