خلاصه کتاب حسابرسی داخلی در عمل

خلاصه کتاب حسابرسی داخلی در عمل
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

خلاصه کتاب حسابرسی داخلی در عمل

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل جامع ترین و کامل ترین فایل pdf خلاصه کتاب حسابرسی داخلی در عمل (جعبه ابزار حسابرسی داخلی یا چگونگی اجرای حسابرسی داخلی از ابتدا تا انتها ) تالیف شاهرخ شهرابی می باشد. این فایل شامل ۵۱ صفحه می باشد که در قالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود می باشد .امید است که سودمند بود و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد . در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از وبسایت ما با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

شرح مختصر:

مقصود نهایی فعالیت های مدیران ارشد سازمان، دست یابی به اهداف از پیش تعیین شده است. در این راه، مجموعه مدیران تصمیم گیرنده و اجرایی نیازمند ابزارهایی جهت پایش مستمر حرکت سازمان در مسیرهای تعریف شده اند. راهبری اثربخش یکی از اصلی ترین وظایف مدیران بوده و برای این کار نیازمند بازوهای عملیاتی هستند. حسابرسی داخلی با فرآهم آوردن بستر نظارت پیوسته، با برنامه ریزی دقیق و هم راستا با راهبردهای کلان شرکت، در کنار بهبود سازوکارهای کنترلی و ارائه ی خدمات مشاوره ی مهم ترین ابزار راهبری اثربخش هیات مدیره، مدیر عامل، و سایر ذی نفعان است.

اما ایجاد و توسعه یک واحد حسابرسی داخلی آسان نیست. در عمل سازمان ها و حسابرسان داخلی با کمبود منابع مالی و انسانی، فرهنگ سازمانی غیرسازنده، عدم پویایی کافی برای تغییر، ارتباطات ناصحیح میان افراد/واحدها، و عدم درک صحیح ماهیت و سودمندی فعالیت حسابرسان داخلی مواجه هستند.

مدیریت ارشد سازمان باید به این موضوع توجه داشته باشد که ایجاد و توسعه واحد حسابرسی داخلی نوعی سرمایه گذاری برای حفاظت از منافع سازمان است که بازدهی آن در بلند مدت قابل مشاهده، و آثار ریالی آن در برخی حوزه ها، به وضوح قابل رهگیری خواهد بود. ایجاد بسترهای مناسب برای آغاز فعالیت حسابرسی زمان بر و هزینه بر بوده و معمولا نتایج آن در یک تا سه سال اول پررنگ نخواهد بود….

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.