خلاصه کتاب راهنمایی و مشاوره کودک دکتر شفیع‌ آبادی

خلاصه کتاب راهنمایی و مشاوره کودک دکتر شفیع‌ آبادی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
2mb
نویسنده
دسته بندی
8,800 تومان

دانشجویان و کاربران گرامی ، در این پست باکیفیت ترین و جامع ترین خلاصه ۳ فصل کتاب راهنمایی و مشاوره کودک ( مفاهیم و کاربردها ) دکتر عبدالله شفیع‌ آبادی در ۱۲۹ صفحه با فرمت pdf با قابلیت سرچ و جستجو آماده دانلود گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

خلاصه کتاب راهنمایی و مشاوره کودک دکتر شفیع‌ آبادی:

خلاصه ۳ فصل کتاب راهنمایی و مشاوره کودک

با فرمت pdf در ۱۲۹ صفحه

با قابلیت سرچ و جستجو

فهرست فصول خلاصه کتاب:

فصل سوم:

روشهای ارزیابی رفتار کودکان

فصل پنجم:

نظریه‌ها، روشها و فنون مشاوره کودک

فصل هفتم:

شناخت و درمان مشکلات کودکان

معرفی کتاب

این کتاب که در برگیرنده مفاهیم و کاربردهای راهنمایی و مشاوره کودک است برای دانشجویان رشته علوم تربیتی در مقطع کارشناسی به عنوان منبع اصلی درس «راهنمایی و مشاوره کودک» تدوین شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، کلیه علاقه‌مندان نیز از آن بهره‌مند شوند.
کودکان سرمایه‌های ارزشمند و سازنده آینده جامعه هستند. آموزش و پرورش در دوره کودکی- که زمان شکل‌گیری شخصیت و ایجاد عادات مختلف و پیشگیری از بروز مشکلات است – آینده فرد و جامعه را بنا می‌نهد و مسیر حرکت مملکت را مشخص می‌سازد. توجه به مسائل و مشکلات کودکان باعث پیشرفت و ترقی جامعه می‌شود و غفلت در رفع مشکلات آنان، خسارات جبران‌ناپذیری به بار می‌آورد. از این رو، سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی در آموزش و پرورش ابتدایی، از حسّاس‌ترین و مهم‌ترین وظایف دست‌اندکاران و مسئولان جامعه است و باید از اولویت برخوردار باشد.
هدف این کتاب آشنا ساختن خواننده با خصوصیات، شیوه‌های شناخت، برقراری ارتباط صحیح، نحوه کار کردن و در نهایت رفع مشکلات کودکان است. برای نیل به این هدف مطالب کتاب در شش فصل به ارائه مطالب می‌پردازد. مطالب این کتاب می‌تواند مورد استفاده مشاوران و روان‌ درمانگران، مددکاران اجتماعی، مربیان، معلمان، والدین، دانش‌پژوهان رشته‌های روان‌شناسی و علوم تربیتی و پرستاری روانی و مشاوره و دست‌ اندرکاران آموزش و پرورش قرار گیرد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.