خلاصه کتاب زنان شیفته pdf

خلاصه کتاب زنان شیفته pdf
نوع فایل
pdf
حجم فایل
183kb
نویسنده
دسته بندی
8,000 تومان 6,500 تومان٪19 تخفیف

خلاصه کتاب زنان شیفته pdf

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل کامل ترین و بهترین خلاصه کتاب زنان شیفته (روانشناسی محبت بی تناسب) رابین نوروود می باشد که با فرمت pdf در ۱۶ صفحه تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

خلاصه کتاب زنان شیفته pdf

کتاب «زنان شیفته، روان‌شناسی محبت بی‌تناسب» نوشته رابین نوروود، یک خود آموز کمکی است برای از بین بردن مشکلات زنان در رابطه‌ با همسرشان که در سال ۱۹۸۷ منتشر شد و از سوی مجله نیویورک تایمز در لیست پر فروش‌ترین کتاب‌های مشاوره قرار گرفت.

اگر شما هم درگیر همسری هستید که فکر و ذکرتان را به خود مشغول کرده، بدانید که ریشه‌های این مشغله ذهنی به جای عشق هراس بوده است. زنانی که اضطرار گونه و بیش از حد تناسب محبت می‌کنند پر از هراس هستند، هراس از تنها شدن، هراس از اینکه کسی آنها را دوست نداشته باشد، هراس از اینکه ارزشمند نباشند، نادیده انگاشته شوند و فراموش شوند.

ما عشقمان را ارزانی مردها می‌کنیم به این امید که به پایان هراس برسیم. اما اگر محبت تولید محبت متقابل نکند به هراسمان اضافه می‌شود. وقتی با روشی که انتخاب کرده‌ایم به خواسته خود نمی‌رسیم بیشتر محبت می‌کنیم و گرفتار عشق بی‌تناسب می‌شویم.

گوش کردن به این کتاب را به همه زنان توصیه می‌کنیم چراکه محبت کردن ذاتی زنان است و خطر گرفتار شدن در دام محبت بی‌تناسب همه زنان را تهدید می‌کند.

این کتاب شامل فصول زیر است:

فصل ۱: عشق ورزیدن به مردی که محبت شما را بی جواب می‌گذارد

فصل ۲: برایت رنج می‌کشم تا دوستم بداری

فصل ۳: نیاز به مورد نیاز بودن

فصل ۴: همخوانی

فصل ۵: مردانی که زنان شیفته را انتخاب می‌کنند

فصل ۶: دیو و دلبر

فصل ۷: وقتی اعتیادها یکدیگر را تغذیه می‌کنند

فصل ۸: مردن به خاطر عشق

فصل ۹: راه بهبود

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.