کارآفرینی در صنعت مد و پوشاک pdf

کارآفرینی در صنعت مد و پوشاک pdf
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
9,800 تومان 5,900 تومان٪40 تخفیف

کاربران گرامی،محصول مورد نظر دانلود ارائه ی درس کارآفرینی با عنوان کارآفرینی در صنعت مد و پوشاک می باشد که با فرمت pdf اسلایدوار در ۲۶ صفحه با قابلیت سرچ و جستجو تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

کارآفرینی در صنعت مد و پوشاک pdf:

مد و پوشاک صنعتی جهانی است که کشوری را نمی توان یافت که آثار این صنعت در آن نمایان نباشد. در کشور ما هم اکنون برندهای جهانی، برندهای منطقه ای، برندهای داخلی و برندهای طراح محور در رقابت هستند تا سهمی از کیف پول مشتری را به خود اختصاص دهند.

کارآفرینان و سرمایه گذاران متعددی در کشور علاقمند به ورود به صنعت مد هستند تا بتوانند با خلق برندهای ملی و حتی بین المللی ارزشی مالی و کاری ایجاد کنند.

مد رسانه ای فراگیر و موثر در عصر دهکده جهانی است و نوع اسلامی آن، می تواند ابزاری برای تعامل گسترده مسلمانان با غیر مسلمانان شود. با پوشش و درست پوشیدن و جذاب پوشی ، می توان با دنیا حرف زد و نظر و نگرش وایدئولوژی را در فضایی مسالمت آمیز با طوفان رنگ و خط و نقش، انتقال داد که تأثیر گذاری بیشتری از توییت های سیاسی ونطق های آتشین دارد.

برای بررسی دقیق تر راه اندازی یک کسب و کار در صنعت پوشاک یکی از معروف ترین برند ایرانی را بررسی می کنیم.

شرکت واحد صنعتی پوشاک هاکوپیان اولین و بزرگترین طراح و تولید کننده تمام صنعتی پوشاک در ایران است. سومبات هاکوپیان، بنیانگذار این شرکت از دوران نوجوانی وارد حرفه خیاطی شد و پس از سال ها کسب تجربه در سال ۱۳۴۹ کارگاه کوچکی را در تهران تاسیس کرد. با راه اندازی تکنولوژی هزاره سوم صنعت پوشاک در خطوط تولیدی این شرکت، هنر خیاطی با صنعت در هم آمیخت. اکنون با بیش از چهار دهه تجربه، هاکوپیان دیگر فقط عرضه کننده ی یک کالا نیست، بلکه نمادی از یک برند فاخر و خوش نام ایرانی است.
شرکت هاکوپیان در حال حاضر ۸ شعبه در تهران و ۱۶ شعبه دیگر نیز در ۱۵ شهر عمدتا پرجمعیت کشور دارد…

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.