دانلود جزوه اخلاق ورزشی مربیگری درجه ۱ و ۲ با فرمت pdf

دانلود جزوه اخلاق ورزشی مربیگری درجه ۱ و ۲ با فرمت pdf
نوع فایل
pdf
حجم فایل
296kb
نویسنده
دسته بندی
6,500 تومان

دانلود جزوه اخلاق ورزشی مربیگری درجه ۱ و ۲ با فرمت pdf

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین و باکیفیت ترین دانلود جزوه اخلاق ورزشی مربیگری درجه ۱ و ۲ می باشد که با فرمت pdf در ۱۴ صفحه تهیه و تنظیم گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

دانلود جزوه اخلاق ورزشی مربیگری درجه ۱ و ۲

دو واژه ای هستند که از لحاظ معنا با یکدیگر متفاوتند ولی از نظر مبنا شاید » اخلاق « و » حقوق از لحاظ معنا بسیار پیچیده و » حق « تفاوت آنچنانی با هم نداشته باشند. حقوق، جمع حق است. واژه ی پر رمز و راز است و به تبع آن، در معنای حقوق هم فراوان، اختلاف نظر وجود دارد. ولی اخلاق، جمع  خٌلق و به معنای، رفتار، خوی و کردار میباشد. وجه مشترک حقوق و اخلاق این است که موضوعِ انسان است. مسئولیت هم یعنی پاسخگویی و » مسئولیتِ « هردو، انسان است و مبنای هر دو نیز مسئولیت انسان یعنی پاسخگو بودن او. این پاسخگویی گاه در برابر حقوق قانون است و گاه در برابر ندای وجدان یا همان اخلاق.

دانلود جزوه اخلاق ورزشی

بر پایه دسته بندی مسئولیت به اخلاقی و قانونی، میتوان گفت؛ مسئولیت، دو جنبه ی بیرونی قانونی و درونی اخلاقی دارد. تفاوت این دو گونه مسئولیت در این است که کسی که از نظر قانون، مسئول شناخته میشود، اگر نخواهد در برابر خطای خود پاسخگو باشد، قانون و حقوق او را وادار به پاسخگویی میکند. در حالیکه مسئولیت اخلاقی مسئولیتی است که قانون متعرض آن نمیشود و شخص مسئول در برابر درون، وجدان، خدا و باورهای خود پاسخگو خواهد بود. پس هر جایی که برابر قوانین و مقررات، مثلاً از حقوقِ پدر و مادر بر فرزند گفته میشود، مسئولیت قانونی، مورد نظر است و برعکس، هرجا از روی درستکاری و پاسخ به ندای درون از حقوق پدر و مادر بر فرزند سخن به میان میآید، مسئولیت اخلاقی مورد نظر است.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.