جزوه مربیگری درجه ۲ و ۳ آمادگی جسمانی با کیفیت عالی

جزوه مربیگری درجه ۲ و ۳ آمادگی جسمانی با کیفیت عالی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
2mb
نویسنده
دسته بندی
12,000 تومان 8,000 تومان٪33 تخفیف

کاربران گرامی،محتوای این فایل جامع ترین جزوه جدید مربیگری درجه ۲ و ۳ آمادگی جسمانی در ۷۰ صفحه با کیفیت عالی می باشد که پس از پرداخت انلاین ،می توانید این محصول را دریافت و دانلود نمایید.امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

فهرست جزوه مربیگری درجه ۲ و ۳ آمادگی جسمانی:

فصل اول:

مقدمه و ضرورت آمادگی جسمانی

فصل دوم:

اجزای آمادگی جسمانی

فصل سوم:

سیستم های انرژی فعالیت های جسمانی

فصل چهارم:

اصول بنیادی تمرینات آمادگی جسمانی

فصل پنجم:

جنسیت و تمرینات آمادگی جسمانی

فصل ششم:

شیوه های تمرینی

فصل هفتم:

ارزشیابی شرکت کنندگان در دوره مربیگری درجه ۲ و ۳ آمادگی جسمانی

منابع

دانلود جزوه مربیگری درجه ۲ و ۳ آمادگی جسمانی

فصل اول : مقدمه ضرورت آمادگی جسمانی

مقدمه

آمادگی جسمانی مجموعه ای از قابلیتهای بدنی است که همه افراد در سنین مختلف به آن نیازمند هستند. افراد مختلف بر حسب سن و موقعیت خویش در جامعه به درجات مختلفی از آمادگی جسمانی نیاز دارند. کسب آگاهی های لازم در این زمینه میتواند سبب انگیزش، شناخت و رشد و نمو استعدادهای افراد و در نهایت موجب افزایش سطح کارایی جامعه گردد.
اگر بخواهیم نوع فعالیتهای مناسب را برای افراد مختلف در نظر بگیریم، زز است ابتدا به حد کافی با مفاهیم مختلف در آمادگی جسمانی آشنا شویم و سپس مراحل رشد و توسعه این قابلیتها را در سنین مختلف بشناسیم، همچنین با استفاده از موثرترین و پیشرفتهترین آزمونها، سطح آمادگی را مشخص نمائیم، تا بتوانیم انواع تمرینات را جهت رشد و توسعه این قابلیتها تعیین نموده و همچنین روشهای افزایش را مشخص نمائیم.

نگاهی به جایگاه و اهمیت آمادگی جسمانی در طول تاریخ بشر

تاریخ تربیت بدنی و آمادگی جسمانی برابر با پیدایش انسان و آغاز حیات اوست. همزمان با حیات انسان جنبشهای بدنی و فعالیتهای جسمی او نیز شروع میشود. حرکت را میباید جزء نیازهای اولیه انسان محسوب کفرد. انسان اولیه بفرای رفع نیازهای خود کوشش و تلاش را آغاز و برای ادامه زندگی، خوراک و پوشاک تهیه میکند و برای مصون ماندن از سرما و گرما مسکن میسازد تا در آسایش و راحتی زندگی کند. اینها همه محتاج فعالیتهای وسی بدنی بودهاست و طبعاً آنکس موفقتر بوده، که از سلامت جسمانی و آمادگی بدنی کافی برخوردار بوده است. به عبارت دیگر نیروی جسمانی ضامن بقای انسفانهای اولیه میشود. مهمتر اینکه استعداد فراگیری، او را در راه کسب مدارج ترقی و تکامل یاری میدهد که تجربه و دستآوردهای خود را برروی هم انباشته کند و این گنجینه گرانبها را زنجیروار از نسلی به نسل دیگر انتقال دهد تا تمدن عالی انسانی به این گونه پایه ریزی شود.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید