دانلود جزوه درس اندیشه سیاسی در غرب ۱

دانلود جزوه درس اندیشه سیاسی در غرب ۱
نوع فایل
pdf
حجم فایل
2mb
نویسنده
دسته بندی
9,800 تومان 5,900 تومان٪40 تخفیف

دانشجویان و کاربران گرامی، محتوای این فایل دانلود باکیفیت ترین و جامع ترین جزوه درس اندیشه سیاسی در غرب ۱ می باشد که با فرمت pdf در ۸۶ صفحه تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود جزوه درس اندیشه سیاسی در غرب ۱:

برای غرب یونان مسئله مهمیه به دلیل:

۱_ استمرار تاریخی
۲_ مدام گفتگو کردن با این سنت تاریخی

گادامر اندیشمندی است که شاگرد هایدگر بود و در قرن بیستم زندگی میکرد و یکی از چهره های برجسته اندیشه فلسفی غرب است. به این دلیل اهمیت داشت که پایه گذار یک نوع هژمونیک فلسفی است و کتابی داره به اسم حقیقت و روش.

یکی از جملات مهم گامردا این است که می گوید همه ی اندیشه ی غرب چیزی جز حاشیه بر افلاطون نیست. منظور او از این حرف این نیست که تمام حرف های افلاطون درست است بلکه به این معنی است که افلاطون افق ها و زوایایی را باز کرده که اندیشه غربی هنوز درگیرش است. مثلا مفهوم عدالت نقطه عزیمتش همچنان افلاطون است و جان رانر در قرن بستم همچنان درگیر عدالت
افلاطونی است.

این به این خاطر است که افلاطون در زیست غربی دارای یک استمرار هست افلاطون حاصل جمع یک دوره طولانی است اما این سنتز کردن و دوره طولانی وارده یک روندی میشود که در اندیشه غربی که بسیار تاثیر گذار است.

در قرن اول میلاد پدیده ای ایجاد میشود به نام مسیحیت که منجر میشود به شکل گیری یک دینی که برای قرن های طولانی زیست جهان غرب را با این پدیده عجین می شود. مسیحیت زمانی که شکل میگیرد تا قرن ۳ و ۴ یک سری ایده های پراکنده است و از سوی دیگر امپراطوری ای شکل گرفته به اسم امپراطوری روم .

در این زمان متفکری در شمال افریقا ظهور می کند به اسم سنت آگوستین.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.