دانلود جزوه درس فرایند لاستیک و کامپوزیت pdf

دانلود جزوه درس فرایند لاستیک و کامپوزیت pdf
نوع فایل
pdf
حجم فایل
10mb
نویسنده
دسته بندی
12,000 تومان 8,900 تومان٪26 تخفیف

دانشجویان و کاربران گرامی، محصول مورد نظر دانلود جامع ترین جزوه درس فرایند لاستیک و کامپوزیت می باشد که با فرمت pdf در ۱۷۰ صفحه با بهترین کیفیت تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

فهرست دانلود جزوه درس فرایند لاستیک و کامپوزیت pdf:

مقدمه

تاریخچه

ظهور لاستیک های مصنوعی

لاستیک چیست؟

انواع لاستیک ها

سختی لاستیک ها

انواع معیارهای سختی

اصول طراحی فرمولاسیون لاستیک

فرایندهای لاستیک

فرایند آسیاب کردن

فرایندهای شکل دهی

کامپوزیت به ماده­ای گفته می­شود که از ترکیب دو یا چند ماده مختلف حاصل شده باشد به گونه­ای که ترکیبی از خواص مواد تشکیل دهنده کامپوزیت را داشته باشد و حداقل در یک مورد خاص شاهد افزایش و بهبود خواص باشیم.

کامپوزیت­های لاستیک تقویت شده با الیاف شامل زمینه لاستیکی با استحکام پایین ترکیب شده با الیاف با استحکام بالا است. در این دست کامپوزیت­ها هم الیاف کوتاه و هم الیاف با طول زیاد کاربرد دارد. مثال ویژه از کاربرد این کامپوزیت­ها در تایرهای بادی می­باشد.

کاربرد کامپوزیت­های با الیاف کوتاه به دلیل خواص ویژه این دست متریال در صنایع مختلف به صورت چشمگیری در حال افزایش است. الیاف کوتاه به این معنی است که طول الیاف به اندازه­ باشد که اجازه ندهد الیاف­ در یکدیگر گره بخورند و یا به قدری کوتاه نباشند که خواص و ماهیت الیاف از بین برود.

تقویت به وسیله الیاف به بهبود استحکام ماده و در بعضی موارد به افزایش چقرمگی کمک می­کند، همچنین سبب ثبات ابعادی در قطعه می­شود و از دفرمگی قطعه جلوگیری می­کند، از دیگر مزایای این روش می­توان به افزایش مقاومت در برابر خزش اشاره کرد و در نهایت می­توان به بهبود رسانایی با استفاده از الیاف­ رسانا در بعضی کاربردهای خاص اشاره کرد…

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.