دانلود جزوه درس گفتارهایی درباره ارتباطات سیاسی

دانلود جزوه درس گفتارهایی درباره ارتباطات سیاسی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
9,800 تومان 6,500 تومان٪34 تخفیف

دانشجویان و کاربران گرامی، محتوای این فایل دانلود جزوه درس گفتارهایی درباره ارتباطات سیاسی می باشد که با فرمت pdf در ۵۲ صفحه با بهترین کیفیت تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود جزوه درس گفتارهایی درباره ارتباطات سیاسی:

جزوه حاضر به عنوان بخشی از درس گفتار درس ارتباطات سیاسی، به عنوان مکمل کتاب « مقدمه ای بر ارتباطات سیاسی » با تألیف برایان مک نیر در مقطع کارشناسی تدوین شده است.

مقدمه و پیشگفتار

امروزه نیاز مبرمی به فهم رابطه بین رسانه ها و سیاست احساس می شود، تا جایی که بسیاری از مفسران سیاسی در قدرت و توانایی رسانه ها برآنند که رسانه می تواند دولتها را شکل دهد .

امروزه رسانه ها رویداد های گوناگون اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی را پوشش می دهند. از دیگر سو، با پیچیده تر شدن و گسترش جوامع، رسانه ها در ابعاد سیاسی اهمیت روز افزونی یافته اند و این به گونه ای است که به عقیده ی برخی صاحب نظران در شرایط فعلی ارتباطات و رسانه ها، خمیرمایه ی اصلی زندگی سیاسی را تشکیل داده اند و بدون بهره گیری از وسایل ارتباطی و رسانه های گروهی نظام های سیاسی قادر به نظم بخشیدن در جامعه و شریک کردن مردم در زندگی سیاسی نیستند.

از دیگر سو، اعضای جامعه نیز برای ایفای نقش فعال سیاسی مانند شرکت در انتخابات و حتی اعتراضات سیاسی و اتخاذ رویکرد های انتقادی نسبت به نظم مستقر سیاسی، به رسانه های جمعی نیازمندند.به عبارت دیگر، رسانه ها میزان نفوذ و وزن جریان های سیاسی را می توانند به شکل چشم گیری افزایش و یا کاهش دهند. این مهم، دولت ها و گروه های سیاسی را وا می دارد که برای بهره برداری از تکنولوژی های رسانه ها و جلوگیری از آسیب هایی که از ناحیه ی رسانه ها برایشان محتمل است، دست به برنامه ریزی ها و سیاست گذاری های رسانه ها بزنند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.