جزوه ارتباطات و سیاست در کشورهای اسلامی

جزوه ارتباطات و سیاست در کشورهای اسلامی
نوع فایل
pdf+word
حجم فایل
7mb
نویسنده
دسته بندی
9,800 تومان 5,900 تومان٪40 تخفیف

دانشجویان و کاربران گرامی، محتوای این فایل دانلود جزوه ارتباطات و سیاست در کشورهای اسلامی می باشد که با فرمت WORD و pdf با بهترین کیفیت تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

جزوه ارتباطات و سیاست در کشورهای اسلامی:

بخش اول: تنوع نظری در ارتباطات سیاسی ، مقاله : اثر راجرز ، استاد دانشگاه نیو مکزیکو

آغاز مطالعات ارتباط جمعی و ارتباطات سیاسی در هم تنیده هستند.و علاقه مشترک بنیانگذاران ارتباطات متوجه این موضوع بوده است که ارتباطات مبتنی بر رسانه های جمعی چگونه تاثیر گذارند ؟

اگر از ابتدا نگاه کنیم در علوم ارتباطات متغیری که بیشتر مورد بررسی قرار می گیرد (متغیر وابسته ) بیشتر محققین به تغییرات رفتار سیاسی مثل رای دادن ، کنشهای  انتخاباتی به عنوان مهمترین متغیر وابسته این حوزه نگاه کردند .اینکه رسانه های ارتباط جمعی به نوعی چطور بر رفتار جامعه تاثیر می گذارند و آن رفتاری که خیلی ظهور و ورودش مشخصه رفتار رای دادن است و اکثر مطالعات متقدم را مطالعه کنیم بر همین منوال و اساس قرار گرفته است .

” والتر لیپ من ” آمریکایی نویسنده کتاب افکار عمومی در سال ۱۹۲۲ و به نوعی این کتاب را مبنای نظری مطالعات ارتباطات دانسته او از محققینی  است که بر مطالعات افکار عمومی و تبلیغات متمرکز بود . در ابتدای قرن ۲۰ و طی دوران جنگ جهانی اول لیپمن خودش در نشریات تبلیغاتی قوای متفقین در فرانسه خدمت می کرد او در فضای تبلیغاتی و میدانی کار می کرد.مطالعات ارتباطات در دهه ۱۹۲۰-۱۹۳۰ ظهور کرد.. تا دهه ۱۹۵۰-۱۹۶۰ تبلیغات یکی از مهمترین بخشهای مطالعات را تشکیل می داد .جنگ جهانی اول در حالی شکل گرفت که طرفین مناظره به شدت در تلاش بودند تا حد امکان از تبلیغات و امکانات تبلیغاتی برای پیشبرد اهداف خودشان به عنوان بخشی از برنامه و استراتژی خودشان در پیروزی بهره بگیرند…

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.