دانلود خلاصه کتاب سی میلیون کلمه اثر دانا ساسکیند

دانلود خلاصه کتاب سی میلیون کلمه اثر دانا ساسکیند
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
15,000 تومان 10,000 تومان٪33 تخفیف

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل دانلود خلاصه کتاب سی میلیون کلمه Thirty Million Words چگونه مغز کودک‌مان را فعال کنیم؟ اثر دانا ساسکیند (Dana Suskind) می باشد که با فرمت پی دی اف در ۱۱ صفحه به زبان فارسی تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

دانلود خلاصه کتاب سی میلیون کلمه اثر دانا ساسکیند:

مطالعه کتاب سی میلیون کلمه شما را با علوم اعصاب پلاستیسیته مغز که یکی از ارزشمندترین و انقلابی‌ترین علوم پزشکی است آشنا می‌کند. این کتاب باعث می‌شود عاقلانه فکر کنید، درست رفتار کنید و نتیجه بهتری بگیرید. اگر به‌عنوان یک پدر یا مادر، پرستار یا معلم با کودکان سروکار دارید، خواندن این کتاب برایتان ضروری است.

کتاب سی میلیون کلمه به شما نشان می‌دهد که ساده‌ترین و مهم‌ترین کاری که می‌توانید برای موفقیت فرزندتان انجام دهید، فقط و فقط صحبت کردن است.

کلمه‌هایی که کودک می‌شنود، حتی از اولین لحظه تولد، به معنای واقعی کلمه مغز او را می‌سازد. حرف‌های والدین درست مثل یک جادو عمل می‌کند، جادویی که می‌تواند نوزاد شما را به یک ریاضی‌دان، هنرمند یا یک فرد بی‌اراده و شکست‌خورده تبدیل کند. شاید عجیب به نظر برسد، اما موفقیت و پیشرفت یک کودک با اولین کلمه مادر بعد از زایمان آغاز می‌شود.

کتاب سی میلیون کلمه با تکیه‌ بر تحقیقات علمی به شما یاد می‌دهد که چطور باید با کودک خود صحبت کنید. واقعیت این است که کودکان ما علاوه بر محیط گرم خانوادگی، فضای دوستانه و کلاس‌های فوق‌برنامه به یک محیط زبانی نیاز دارند.

این کتاب نقطه اوج ۳۰ سال تحقیق علمی دکتر دانا ساسکیند است. او در این نوشته ما را با یک حقیقت جالب روبرو می‌کند: آیا می‌دانید بعضی از کودکان تا چهارسالگی چیزی نزدیک به سی میلیون کلمه کمتر از بچه‌های دیگر شنیده‌اند؟

بچه‌هایی که کلمات بیشتری شنیده‌اند، وقتی وارد مدرسه می‌شوند آمادگی بهتری دارند. این بچه‌ها دایره لغات بزرگ‌تری دارند، کتاب‌خوان‌های بهتری هستند و نمرات بالاتری می‌گیرند…

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.