دانلود فایل اخلاق در کشاورزی و گیاهان تراریخته

دانلود فایل اخلاق در کشاورزی و گیاهان تراریخته
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
9,800 تومان 5,900 تومان٪40 تخفیف

کاربران گرامی،محصول مورد نظر دانلود فایل اخلاق در کشاورزی و گیاهان تراریخته می باشد که با فرمت pdf در ۶ صفحه تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود فایل اخلاق در کشاورزی و گیاهان تراریخته:

مقدمه

موجودات زنده تراریخته به موجودات زنده ای گفته می شود که دارای ترکیب مواد ژنتیکی جدید بوده و از طریق استفاده از فناوری زیستی جدید به دست می آیند. بنابراین در این فناوری امکان اصلاح گیاهان با انتقال ژن های مقاومت به آفات و بیماری ها، علف کشها، تنش های غیرزیستی و همچنین بهبود کیفیت غذایی فراهم شده است. محصولات تراریخته همچنین می توانند در تولید ترکیبات صنعتی و دارویی، افزایش تولید متابولیت های دارویی، پاکسازی محیط زیست از انواع آلاینده ها مورد استفاده قرار گیرند .

اخلاق زیستی به مطالعه روشمند جنبه های اخلاقی علوم زیستی و بهداشت و درمان اطلاق می شود.می توان گفت که از مسائل عمیق اخلاقی در حوزه اخلاق زیستی به گونه بی سابقه ای مورد توجه وجدان عمومی جامعه قرار گرفت این ۱۹۶۰ سال مسائل عمدتا محصول دست آوردهای جدید علوم زیستی در حوزه های مختلف بوده است. با توجه به مطالب فوق، اخلاق زیستی با دست آوردها و پیشرفت های بیوتکنولوژی پیوند مستقیم دارد…

دست آوردهای علم ژنتیک در حوزه های مختلف پیامدهای اخلاقی جدی را در پی داشته است. دخل و تصرف در طبیعت و پیامدهای گاه غیرقابل پیشبینی آن از یک سو و پاسخ کافی به نیاز روزافزون جوامع انسانی از سوی دیگر، فیلسوفان اخلاق را در حوزه های مختلف ژنتیک )گیاهی -حیوانی -انسانی با معضل اخلاقی روبرو ساخته است.

فهرست:

مقدمه

سطح کشت گیاهان تراریخته درجهان و ایران

مزایای گیاهان تراریخته

رفع گرسنگی انسان ها در کل جهان

مقاومت به آفات و بیماری ها

کنترل علف ها ی هرز

معایب محصولات تراریخته

آسیب به گونه های غیرهدف

نگرانی های اخلاقیمحصولات تراریخته

برچسب گذاری محصولات تراریخته 

نتیجه گیری

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.