دانلود فایل پاورپـوینت کابل های قدرت

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
8,000 تومان 5,500 تومان٪31 تخفیف

کاربران گرامی،محصول مورد نظر دانلود فایل پاورپـوینت کابل های قدرت می باشد که با فرمت ppt در ۱۷ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

 دانلود فایل پاورپـوینت کابل های قدرت،

در قالب ppt و در ۱۷ اسلاید، قابل ویرایش.

مناسب برای معلمان، دانش آموزان و اولیاء گرامی جهت آموزش و یادگیری.

برق رسانی به نقاط مختلف از سیمها و کابلها استفاده می شود که در ساختمان آنها فلزات هادی جهت حمل جریان برق به نقاط مورد نظر و عایقهای مناسب به منظور جلوگیری از نشت جریان به نقاط دیگر به کار گرفته می شود  . یک هادی با روکش عایق ، سیم روکش دار یا سیم عایق دار نامیده می شود  و در صورتی که چند هادی  عایق بندی شده در داخل یک غلاف مشترک قرار گیرند  ، این مجموعه کابل نامیده می شود .

کابلها نقش مهمی را در صنایع امروزی بازی می کنند به صورتی که در واقع مانند رگهای حیاتی هستند که در بدن انسان وجود دارند و در صورت عدم وجود آنها سیستمهای صنعتی قادر به ادامه فعالیت خود نخواهند بود.

کابلها با اتکا به ساختمانی که دارند و مقاومت آنها در برابر انواع آسیبهای محیطی می توانند با عبور از داخل دیوار،زمین،هوا وحتی زیر آبها ، انرژی الکتریکی را به مکانهای مصرف مورد نظر طراحان سیستم های الکتریکی منتقل کنند . کابل و کابل کشی به دلیل اهمیت بالای آن به یکی از شاخه های اصلی رشته برق تبدیل شده و آگاهی مهندسان برق در این زمینه را طلب می کند . کابلها به دلیل برخوردار بودن ، عایق الکتریکی و غلاف های استحکام  بخش ، قابلیت اطمینان سیستم را بالا می برند و سیستم قدرتی را که در آن از کابل  استفاده  شده است  ، نوید یک سیستم مطمئن  را می دهد و در کل ، کابلها ، خواص و قابلیت ها  و مشخصات فنی منحصر به فردی دارند ؛ در این پروژه درابتدا کلیاتی در مورد  کابلها ، خصوصیات کابلها و مشخصات جزیی هر یک  بیان شده…

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.