دانلود فایل pdf کتاب زبان بدن ارتباط غیرکلامی و کلامی

دانلود فایل pdf کتاب زبان بدن ارتباط غیرکلامی و کلامی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
4mb
نویسنده
دسته بندی
12,000 تومان 7,900 تومان٪34 تخفیف

دانلود فایل pdf کتاب زبان بدن ارتباط غیرکلامی و کلامی

کاربران گرامی ،محتوای این فایل pdf نسخه کامل کتاب زبان بدن ارتباط غیرکلامی و کلامی می باشد که با فرمت پی دی اف در ۲۸۹ صفحه تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود فایل pdf کتاب زبان بدن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

علاقه‌مندان به کتاب‌های روان‌شناسی و موفقیت و همه کسانی که در ارتباطات به ویژه ارتباطات شغلی خود به دانستن زبان بدن نیاز دارند…

درباره کتاب زبان بدن

کتاب زبان بدن به شما کمک می‌کند تا زبان بدن را بشناسید و بدین‌ترتیب، از یک‌سو این مهارت را در جهت پیشبرد مقاصد و منافع خود به‌کارگیرید و از سوی دیگر، به احساسات، افکار، مقاصد و نیات درونی طرف مقابل خود پی ببرید.

توانایی ما در به‌کارگیری زبان بدن به شیوه‌ای مثبت و مؤثر و خواندن ذهن دیگران از روی زبان بدن ایشان، ابزار قدرتمندی است که اشخاص موفق را از اشخاص عادی متمایز می‌کند و باعث پیشرفت‌مان می‌شود.

دانلود فایل pdf کتاب زبان بدن ارتباط غیرکلامی و کلامی

کتاب زبان بدن راهنمای خوبی برای کسانی است که می‌خواهند به افکار دیگران از طریق تفسیر حرکات بدن دست پیدا کنند.

تحقیقات در این زمینه نشان می‌دهد اطلاعات  زیادی راجع به زبان بدن، وجود ندارد و با اینکه کتابخانه‌ها و دانشگاه‌ها نتایج چنین تحقیقاتی را بایگانی کرده بودند، این اطلاعات فقط دست‌نوشته‌هایی از عقاید فرضی افرادی بود که خود تجربه‌ای عملی، در شیوه  ارتباط انسان‌ها با یکدیگر نداشتند. البته این موضوع کار آنها را بی‌ارزش نمی‌کند بلکه بیشتر این نوشته‌ها بر پایه فرضیات است و جنبه عملی ندارد.

در گام اول، هدف کتاب زبان بدن دادن دستورالعمل‌هایی برای فروشندگان، مدیران تجاری و مدیران اجرایی بود اما در ۱۰ سالی که تنظیم و تدوین می‌شد، دامنه ان بسیار گسترده شد و هر کسی بدون در نظر گرفتن شغل و مقام اجتماعی‌اش قادر خواهد بود با استفاده از این اثر به درک بهتر و درست‌تری از ملاقات‌های رو در رو برسد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.