دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مسئله و حل مسئله

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مسئله و حل مسئله
نوع فایل
word
حجم فایل
58kb
نویسنده
دسته بندی
12,000 تومان

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مسئله و حل مسئله

دانش پژوهان گرامی ،این فایل حاوی مطالعه مبانی نظری و پیشینه تحقیق (فصل دوم ) با عنوان مسئله و حل مسئله می باشد که با فرمت ورد در ۲۰ صفحه نگارش شده است.

توضیحات:

فصل دوم تحقیق کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

پیشینه داخلی جدید: دارد

پیشینه خارجی جدید: دارد

منبع : انگلیسی و فارسی دارد (به شیوه APA)

نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

کاربرد این مطلب:

مناسب جهت استفاده برای مقاطع: کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری رشته های حسابداری و مدیریت و سایر رشته های مرتبط، منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی

بخشی از متن مبانی نظری و پیشینه تحقیق مسئله و حل مسئله:

تعریف مسئله و حل مسئله

حل مسأله یکی از موضوعات کلیدی در فعالیت های آموزش و یادگیری در سال های اخیر بوده است(یاسمین و سنول،۲۰۱۴). حل مسأله مدت زیادی است که توسط محققان مختلف مورد بررسی قرار گرفته است، با این حال، تعریف حل مسأله  هنوز فراگیر نشده است. جوناسن (۲۰۰۳) تعریف می کند حل مسئله را به عنوان فرآیند فکری انفرادی که فرد به صورت قانون یاد گرفته ومی تواند در حل مشکلات در هر شرایط اعمال کند.همچنین نوع جدیدی از یادگیری و در نتیجه استفاده از دانش و روش ها در برابر مشکلات و مسائل تلقی می شود. به طور کلی، هر فرد به دانش و مهارت برای حل مشکلات نیاز دارد. هالاکوا و پروکسا ۲۰۰۷) اظهار داشتند که راه حل مشکلات و مسائل در هر موضوع یک رفتار بسیار پیچیده انسان است( به نقل از جوهری و همکاران،۲۰۱۲).

برای مسئله تعاریف مختلفی ارائه شده است. بنا به یکی از تعاریف، مسئله عبارت است از فاصله بین وضعیت موجود با وضعیت مطلوب یا مورد نظر در یک سیستم. براین اساس حل مسئله عبارت است از فرایند یافتن راه یا راهکار رسیدن از وضعیت موجود به وضعیت مطلوب مورد نظر. تعریف دیگر مسئله بیان می دارد که درباره یک موضوع یاوضعیت، بخشی از نکات یا جنبه ها مشخص و معلوم است و بخشی از نکات یا جنبه ها نامشخص و مجهول است. بر این اساس حل مسئله عبارت است از فرایند یافتن نکات یا جنبه های مجهول با استفاده از نکات یا جنبه های معلوم. حل مسألهفرایندی ذهنی، تفکری، دانشی و مهارتی است که در واقع پدید آورنده علوم، فناوری، مهندسی و به طور کلی همه ابداعات و اختراعات و دستاوردهای بشری است….

 

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید