دانلود پرسشنامه‌ استاندارد میزان فعالیت جسمانی شارکی

دانلود پرسشنامه‌ استاندارد میزان فعالیت جسمانی شارکی
نوع فایل
word
حجم فایل
346kb
نویسنده
دسته بندی
4,000 تومان

دانلود پرسشنامه‌ استاندارد میزان فعالیت جسمانی شارکی

کاربران گرامی ،این فایل حاوی مطالعه کامل پرسشنامه‌ استاندارد میزان فعالیت جسمانی شارکی می باشد که با فرمت ورد با قابلیت ویرایش در ۲۲ صفحه تهیه و تدوین گردیده است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.

پرسشنامه‌ی میزان فعالیت جسمانی شارکی دانش ­آموز

در ابتدای این پرسشنامه بخشی مربوط به ویژگی­های جمعیت شناختی دانش آموز شامل سن، جنسیت، قد، وزن، رشته­ی تحصیلی و معدل و وضعیت سرپرستی و سکونت وی، در نظر گرفته شده است. بخش دوم پرسشنامه مذکور استاندارد بوده و در تحقیقات متعددی بارها مورد استفاده قرار گرفته­ و روایی آن مورد تأیید قرار گرفته است. این پرسشنامه مشتمل بر ۵ سؤال است که هر کدام براساس ۵ گویه­ ی پیش­ بینی شده از ۱ تا ۵ نمره­ دهی می­شوند. نمره­ ی کل پرسشنامه برابر با حاصل جمع اعداد گویه­ های هر سؤال خواهد بود؛ لذا حداقل نمره کل پرسشنامه ۵ و حداکثر آن ۲۵ می­باشد. از جمله تحقیقاتی که از این پرسشنامه استفاده نموده­اند، می­توان به: وایتلی و شوئن (۱۰۳)، کوکمور، وایلدرز و استریدوم (۱۰۴)، وان­درمرو، وایلدرز، دوپلسیس و استردوم (۱۰۵) و لورنس (۱۰۶) اشاره نمود.

با این­حال روایی این پرسشنامه و همچنین سایر پرسشنامه­ های مورد استفاده در این تحقیق مجدداً از طریق توزیع یک تعداد ۲۰تایی مورد ارزیابی قرار گرفت که در بخش مربوطه به آن خواهیم پرداخت.

روایی و پایایی ابزار اندازه ­گیری

انجام مطالعه اولیه و سنجش روایی و پایایی پرسشنامه جهت رفع نارسایی­ها و ابهامات موجود در آن یکی از روش­های معمول در پژوهش­های اجتماعی به شمار می­رود. منظور از روایی پرسشنامه، میزان دقت شاخص­ها و معیارهایی است که در راه سنجش پارامتر مورد نظر تهیه شده­ اند. روایی پرسشنامه­ های فعالیت جسمانی (دانش ­آموز و والدین) و وضعیت اجتماعی و اقتصادی به لحاظ استاندارد بودن و سابقه­ ی به­ کارگیری در تحقیقات معتبر خارجی، از پیش تأیید شده است. در خصوص روایی پرسشنامه­ ی حمایت­های خانواده از فعالیت جسمانی فرزندان که در مرجع ۳ به­ کار گرفته شده است…

 

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید